
Ovacije za Telekomove serije: U Dubrovniku premijerno prikazani "Zlatni dečko" i "Šetnja sa lavom"
U večernjim satima organizovana je žurka za sve posetioce festivala na kojoj su se razmenjivala iskustva, utisci i ideje za neke naredne projekte

Telekom Srbija učestvovao je ove godine na najvažnijem festivalu TV industrije u ovom delu Evrope koji okuplja profesionalce iz celog sveta, NEM Dubrovnik.
Telekom Srbija je, u okviru glavnog programa festivala, imao svoj dan tokom kojeg je predstavio najnovije serije iz svoje produkcije.
Celokupan nastup Telekoma izazvao je veliko interesovanje učesnika i posetilaca festivala, kao i predstavnika medija iz različitih zemalja, a prikazane serije ispraćene su ovacijama i višeminutnim aplauzom oduševljenih gledalaca.
NEM Dubrovnik Foto: Adria
- Telekom Srbija je za kratko vreme postao najveći proizvođač TV sadržaja u regionu, i na taj način uneo je velike promene u filmsku i serijsku produkciju u Srbiji i okolnim zemljama. Naša ambicija je da kvalitetnom i raznovrsnom ponudom postanemo regionalni lider u domenu multimedije i nastavimo sa uspešnom internacionalizacijom naših serija širom sveta promovišući Balkan kao plodno tlo za proizvodnju kvalitetnog sadržaja - izjavio je generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, povodom nastupa na NEM festivalu.
Telekomova prezentacija, koju su vodile šef Službe za prodaju sadržaja, Marina Garović, i šef Službe za produkciju, Jasmina Lakobrija, otpočela je emitovanjem trejlera za osam najuspešnijih autorskih serija, kao retrospektiva dosadašnjih projekata koji su svojim kvalitetom postigli najveću popularnost.
NEM Dubrovnik Foto: Adria
Publika festivala je potom imala priliku da pogleda prve epizode igrane serije „Zlatni dečko“ čija je filmska verzija već postigla odličan uspeh, kao i premijerno emitovanje serije „Šetnja sa lavom“, savremene priče koja će doneti pravo osveženje u aktuelnu TV ponudu.
U večernjim satima organizovana je i žurka za sve posetioce festivala na kojoj su se razmenjivala iskustva, utisci i ideje za neke naredne projekte.
NEM Dubrovnik je trodnevni festival za predstavnike TV industrije, održava se svake godine i okuplja stotine medijskih i TV kompanija koje razmenjuju informacije o najnovijim poslovnim trendovima. Svojim ovogodišnjim učešćem kompanija Telekom Srbija predstavila je svoj sadržaj stručnjacima iz celog sveta i prikupila pozitivne reakcije svih prisutnih.
NEM Dubrovnik Foto: Adria
Među stotinama učesnika NEM-a, Telekom Srbija izdvojio se izuzetnom ponudom, kojom je potvrdio svoju lidersku poziciju u domenu produkcije vrhunskih serija u regionu i pokazao da je spreman da parira najvećim globalnim TV produkcijama.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari