
Zašto je nastavak "Džokera" doživeo debakl? Možda se odgovor krije u poruci: "Je*ite se!" (FOTO/VIDEO)
Šta se sve dešavalo iza kulisa ovog filma

Tog 30. septembra niko nije očekivao debakl. Lejdi Gaga je slala poljupce obožavaocima ispred TCL Chinese Theatre u Los Anđelesu uoči premijere "Džoker: Ludilo udvoje" dok je Hoakin Finiks blesnuo nekoliko osmeha sa crvenog tepiha.

U međuvremenu, izvršni direktor Warner Bros. Discovery-a Dejvid Zaslav svratio je na after-parti i družio se sa dva visoko plaćena glavna glumca u filmu dok su veganski slajderi obilazili okupljene.
Šta se dešavalo iza kulisa filma
Žurka je bila puna zvezda i moćnih ljudi, ali bilo je zapaženo ko se nije pojavio - glavne face iz DC studija, Džejms Gan i Piter Safran.
Insajderi kažu da upadljivo odsustvo ovog dvojca za DC film naglašava nefunkcionalnu dinamiku koja se odigrala iza kulisa ovog nesrećnog mjuzikla.

Tod Filips "nije želeo da ima ništa sa DC-jem" tokom snimanja filma, kaže jedan agent upoznat sa režiserovim jedinstvenim osvrtom na priču, što mu je omogućilo da zaobiđe svaki nadzor od strane čuvara DC brenda. Iako je Gan javno podržao film na društvenim mrežama, Filips se distancirao od DC-a.
Ljudi su se pojavili samo zbog "Džokera"
Kako se animirana sekvenca uvodnih scena nastavka "Džokera" odvijala unutar kultnog holivudskog bioskopa u prvim minutima, postalo je očigledno da je Filips upravo dao DC-ju srednji prst. Nije bilo logotipa DC Studios.

- Ako je prvi film bio o nekom nesrećnom, mentalno bolesnom tipu u potištenom gradu, zaradiće možda 150 miliona dolara širom sveta. Ne milijardu - kaže izvor upoznat sa unutrašnjom nespretnošću. Ljudi su se pojavili jer je taj nesrećni tip bio Džoker.
Ignorisanje fanova
Predstavnik za medije DC-a umanjuje sve tenzije i kaže da je Gan bio zauzet režiranjem serije "Peacemaker" u Atlanti, koja je izgubila jedan dan proizvodnje zbog uragana Helena, dok je Safran bio bolestan. Portparol Warnersa napominje da se DC logo pojavljuje na kraju nastavka "Džokera". Filips je odbio da komentariše ovu priču.
Promo/Blitz
Sada kada se slegla prašina zbog katastrofalnog uvodnog vikenda prikazivanja nastavka, svi se pitaju šta se desilo. Sveobuhvatno pitanje koje se postavlja je: Zašto trošiti 200 miliona dolara da se napravi - i skoro 100 miliona dolara da se ispromoviše i postavi na tržište - film koji ignoriše bazu obožavalaca DC-a? A "ignorisanje" je možda blago rečeno. Recenzija filma Rolling Stone je sažeto rekla: "Joker: Folie a Deux' ima poruku za fanove: Je*ite se."
Producenti nisu mogli da kažu ne
Tako da su fanovi ipak ostali kod kuće, što je rezultiralo debaklom i šokantnim domaćim otvaranjem od 37,7 miliona dolara za Filipsov nastavak "Džokera". Takvo zanemarivanje fanova ima posledice za brend.
Promo/Blitz
Uostalom, Džoker nije neki opskurni lik već među najistaknutijim negativcima u stripu.
Ali s obzirom na to da je Filips napravio tako veoma profitabilan prvi "Džoker" za Warner Bros., šefovi filmskog departmana Majkl De Luka i Pamela Abdi nisu bili voljni da kažu ne ovom cenjenom reditelju i odmah mu dali zeleno svetlo.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari