
Prve reakcije na Anđelinu Džoli u filmu o Mariji Kalas: Od sjaja do očaja (FOTO/VIDEO)
Nakon prikazivanja u samo nekim bioskopima, ovo ostvarenje je sada dostupno na Netfliksu

Film o Mariji Kalas "Marija" u kojoj glavnu ulogu igra holivudska zvezda Anđelina Džoli, premijerno je prikazan u Veneciji, na kojem je dobio devetominutne ovacije.

Nakon ograničene bioskopske distribucije film je konačno dostupan i na Netfliksu.
Tanka filmska priča
Prve reakcije na film mogu se svesti u jednu rečenicu - filmska priča je tanka dok se Anđelina Džoli veoma dobra snašla u ulozi Marije Kalas. O potvrdi kvaliteta glume Džolijevoj može da ide u prilog i činjenica da je za ovu ulogu nominovana za Zlatni globus.
Profimedia
Film „Marija“ se fokusira na poslednju nedelju života američko-grčke operske pevačice koja živi u svom velikom pariskom stanu, mnogo godina nakon što se povukla iz javnosti i otišla u penziju.
Sa 53 godine, ona je i dalje prava diva, peva dok njena sobarica Bruna pravi omlet i stalno naređuje svom batleru Feručiju da pomera ogroman klavir, iako ga bole leđa.
Haotična i bolesna
Marija je takođe haotična i bolesna. Njena ishrana uglavnom se svodi na tablete za smirenje. Ona govori o noćnim posetama njenog bogatog pokojnog ljubavnika, „ružnog i mrtvog“ Aristotela Onazisa.

Ponekad je impozantna „La Callas“, a ponekad je jednostavno Marija. Ponekad se skriva od sveta, a ponekad želi da jede u restoranu gde će biti prepoznata, jer „ima želju za obožavanjem“.
Ipak, čak i nakon što je spalila svoje stare operske kostime, ona žudi da ojača svoj glas dovoljno da ponovo peva, makar samo za sebe. „Ne želim da idem još uvek“, kaže Kalas svom pijanisti.
Film koji nikada ne može uzleteti kao arija Marije Kalas
- Da li bi angažovanje prave operske pevačice bilo možda mudrija opcija za ovaj film? pita se kritičarka USA Today.
Profimedia
- Naravno, ali Džolijeva strast prema Kalas izbija na ekranu - odgovara ona.
„Marija“ je film koji ima mnogo umetničkih ambicija, iako promašuje nekoliko tonova, biografski film koji nikada ne može uzleteti kao arija Marije Kalas, čak ni uz talenat Džoli koji mu daje potsticaj, zaključuje kritičarka USA Today.
S druge strane, kritičarka Njujork Tajmsa smatra da je ovo najslabiji film u trilogiji Pabla Lorena koji je pre ovog snimio filmove o Džeki Kenedi i princezi Dajani.
Trenutak kada se samopouzdanje pretvara u ludilo
- Svaki film u Lorenovoj trilogiji bavi se mnogo više psihološkim portretima nego popunjavanjem činjenica. Ovo nisu klasični biografski filmovi, i generalno, to je dobro. Poenta nije da se ispriča faktografija, već da se te žene prikažu u svojim najranjivijim trenucima.
Profimedia
Međutim, "Marija", ne može da pronađe svoju priču ni u svom subjektu ni u svojoj zvezdi - smatra kritičarka Njujork Tajmsa, a zatim zaključuje.
- Efekat je takav da "Marija" deluje kao portret narcisoidne umetnice, neko ko insistira na tome da se muči na lomači, na koju je zapravo niko nije odveo. Teško je zamisliti da je ovo bio cilj kreatora filma. Oni znaju da je Kalas živela fascinantan život i da je bila fascinantna žena.
Profimedia
Bilo je tu mnogo materijala. Ali ono što dobijamo ovde nije ništa interesantno, i nije ispričano na zanimljiv način. Možda sve može da ilustruje rečenica same Kalas koju upućuje Onazisu: "Postoji trenutak kada se samopouzdanje pretvara u neku vrstu ludila".
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari