
Zašto svi vole Snupija tokom praznika: Fantastična priča o neodoljivom šarmu omiljenog crtanog junaka (FOTO/VIDEO)
Ništa u njegovom životu ne može da se meri sa dremkom u kućici

On nije obično kuče. On je ljubitelj i pisac knjiga. On je kolekcionar umetnosti i strastveni poznavalac piva. Njegova neobuzdana mašta mu pomaže da mu život bude sve, samo ne običan. On čita "Rat i mir" brzinom jedne reči, dnevno.

On je astronaut, hokejaš, kuvar, građevinski radnik, bejzbol igrač, zubar, umetnik, rok zvezda, pisac, kauboj i sve između. On je Snupi.
Može da bude šta hoće
I ništa u njegovom životu ne može da se meri sa dremkom u njegovoj kućici za pse, i buđenjem za zasluženu večeru koju je pripremio Čarli Braun.
- Snupi je u isto vreme i opor i sladak, ali ima jak karakter. Može da pobedi ili izgubi, bude prava katastrofa, heroj ili bilo šta. Na kraju sve ispadne dobro. Kad se nađe u realnim problemima povlači se u fantaziju - govorio je o Snupiju nejgov tvorac, Čarls Šulc.
Simpatičnog bigla vole širom sveta i svuda na poseban način. U Americi ga gledaju u novim epizodama na Apple TV, na nekim drugim krajevima planete on je omiljeni modni detalj.
"Kunem se Snupijem"
U Španiji, tokom osamdesetih, mlađa generacija često je umesto: "Kunem se Bogom" govorila: "Kunem se Snupijem", prenosi magazin People.
U Japanu, poznati pesnik Šuntaro Tanikava ga je preveo na japanski.
- Ja sam pomalo od svakog lika, ali svi žele da budu Snupi - govorio je njegov tvorac Šulc.
Čim se pojavio postao je zvezda
Snupi se prvi put pojavio u stripu 4. oktobra 1950. i odmah je postao prava zvezda. Ime mu je objavljeno i opisano 10. novembra iste godine. Prvi put se pojavio u uspravnom položaju 9. januara 1956. kako vozi klizaljke na zaleđenom jezeru.
Šulc je nameravao da ga nazove "Snifi" ali je ipak na kraju odustao. Na samom početku on nije pripadao Čarliju Braunu. Snupi ima kućnog ljubimca, ptičicu Vudstok, žute boje.
Z generacija ga obožava
Ovaj Šulcov crtani lik je trenutno popularniji nego ikada, posebno fanovima Z generacije koji se utrkuju deljenjem gifova na internetu i kupovinom različitih stvari sa njegovim likom. Prošle godine u ovo vreme Snupi je postao viralan zahvaljujući plišanoj igrački, prikazujući psa u puf jakni i šapki.
Ubrzo je Snupi u puf jakni bio svuda - na čarapama, džemperima, rancima... Snupi ima dva miliona pratilaca na svom TikTok nalogu. Prošle godine, čak je uneo malo vedrine u film Bredlija Kupera "Maestro".
Sve počinje sa "Noći veštica"
Iako Snupijev popularnost ne jenjava tokom cele godine, Melisa Menta, viša potpredsednica marketinga i komunikacija za "Peanuts Worldwid", kaže za People da prava manija za Snupijem i celom njegovom ekipom počinje u periodu od Noći veštica i traje sve do novogodišnjih praznika.
Ona podseća da je film "Charlie Brown Christmas iz 1965. godine" označio početak povezivanja Snupijeve ekipe sa ovim periodom godine, koja traje i danas.
- Zaista je to bilo nešto što su svi u Sjedinjenim Državama morali da pogledaju kada je prvi put emitovano - podsetila je.
On je uvek bio svestran
Roj Švarc, istoričar pop kulture i novinar, kaže da od kako je Snupi prvi put nacrtan, on nikada nije nestajao.
- On se i dalje pojavljuje u vidu velikog balona na paradi povodom Dana zahvalnosti. Još uvek ga možete pronaći u svakoj prodavnici igračaka, i dalje je (posle pauze) maskota za MetLife - kaže Švarc.
Što se tiče njegove aktuelne popularnosti, on to pripisuje društvenim mrežama i njihovoj sposobnosti brzog širenja informacije:
- Snupi je je decenijama uvek bio svestran, sa raznim raspoloženjima, izrazima, odećom i scenarijima, što ga čini savršenim za internet memove i gifove.
Ikona nostalgije
- Takođe on se uklapa u Kawaii kulturu koja je postala popularna među Z generacijom. A ako želite da posmtrate šire, rekao bih da je on ikona nostalgije, lepo podsećanje na prošla vremena, što je veliki deo trenutne generacije Z i milenijalske kulture.
- Nijedan drugi strip, čak ni Garfild, nije imao toliko veliki uspeh, uključujući prodaju igračaka, odeće, filmova, TV emisije. I nijedan drugi strip nije imao toliko knjiga i članaka koji analiziraju njegovu psihologiju, filozofiju i teologiju - navodi Švarc.
Ljubav koja se prenosi s kolena na koleno
Takođe, kako ističe, „tvorac Snupija je imao neverovatnu sposobnost da adresira velika pitanja života, i da daje inteligentne poente sa dozom humora i jednostavnošću.”
A kada je reč o popularnosti Snupija među mlađom generacijom, stručnjaci to objašnjavaju da se ljubav prema ovom biglu prenosi s generacije na generaciju.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari