
Put do publike kroz vreme pandemije: 50.000 sati muzike na 388 lokacija
Kampanja Muzika svuda Beogradske filharmonije nagrađena značajnim priznanjima

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) nagradilo je kampanje Beogradske filharmonije sa čak pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana Udruženja.
Kampanja „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a „Filharmonijska onlajn sezona“ dobila je dve nagrade. Obe kampanje sprovedene su ove godine, u vreme pandemije korona virusa.
U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je zlatnim, a „Filharmonijska onlajn sezona“ srebrnim priznanjima. Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja „Muzika svuda“ je nagrađena srebrom.

Promo/Marko Đoković/Beogradska filharmonija
– Pretvarajući krizne situacije u prilike, Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu – navodi se u saopštenju.
Procitajte još
Tako je „Filharmonijsku onlajn sezonu“ Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju. Pored priznanja UEPS-a za „Muziku svuda“, najveći uspeh ove akcije je to što se do sada čulo preko 50.000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija u 103 mesta širom Srbije.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari