
24SEDAM RUMA Počinju prijave za dodelu pomoći usled elementarne nepogode: Evo šta vam je sve potrebno od dokumentacije
Opštinske nadležne komisije će u što kraćem roku izvršiti terenski obilazak radi procene nastale štete i dodele novčane pomoći

Od sutra, 21. jula, stanovnici opštine Ruma imaju priliku da prijave štetu na svojim građevinskim objektima, motornim vozilima ili poljoprivrednim usevima. Prijave se mogu podneti putem Pisarnice Opštinske uprave, smeštene na adresi ulica Orlovićeva broj 5, tokom radnog vremena od 7 do 15 časova. Rok za podnošenje prijava je do iscrpljenja sredstava, no najkasnije do 4. avgusta 2023. godine.
Za podnošenje prijave neophodno je priložiti odgovarajući obrazac, koji je dostupan u Pisarnici Opštinske uprave na gore navedenoj adresi. Uz obrazac, potrebno je priložiti odgovarajuću dokumentaciju.
Za građevinske objekte:
- dokaz o nastaloj šteti: fotografije nastale štete na objektu ili kopija fiskalnog isečka/faktura/ računi o kupovini građevinskog materijala
- fotokopija ili očitana lična karta podnosioca zahteva
- fotokopija kartice tekućeg računa
- kopija polise osiguranja objekta koji je pretrpeo štetu, ako je objekat osiguran, odnosno potpisanu izjavu podnosioca zahteva ako objekat nije osiguran
Napomena: u ime stambene zajednice prijavu podnosi upravnik ili lice koje ovlasti Skupština stanara
Za motorna vozila:
- dokaz o nastaloj šteti: fotografije nastale štete na motornom vozilu
- fotokopija saobraćajne dozvole
- fotokopija ili očitana lična karta podnosioca zahteva
- fotokopija kartice tekućeg računa
- kopiju kasko polise osiguranja ili kopiju polise osiguranja za stakla na motornom vozilu ako je podnosilac zahteva osiguran po osnovu ovih vrsta osiguranja za motorna vozila, odnosno potpisanu izjavu da nije osiguran po gore navedenim vrstama osiguranja
Za poljoprivredne useve:
- dokaz o nastaloj šteti: fotografije nastale štete na poljoprivrednim usevima
- fotokopija ili očitana lična karta podnosioca zahteva
- kopija polise osiguranja poljoprivrednih useva koji su pretrpeli štetu ako je podnosilac zahteva osiguran po osnovu elementarne nepogode ( npr. grad, poplava, pozar, vetar ili drugih prirodnih nepogoda), odnosno potpisanu izjavu podnosioca zahteva ako poljoprivredni usevi nisu osigurani
- original Potvrda o aktivnom statusu
- prva i druga strana original Izvod iz Registra poljoprivrednih gazdinstava
Opštinske nadležne komisije će u što kraćem roku izvršiti terenski obilazak radi procene nastale štete i dodele novčane pomoći.
Dodatne informacije, građani mogu dobiti i putem telefona: 022/433-910, 433-911, 433-912 (radno vreme od 7 do 15 časova).
Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Opštine Ruma koja je dodelila sredstva.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari