
Izborni plakati u BiH postali hit na društvenim mrežama: Crni humor i smeh kao adut u kampanji! (FOTO)
Iako se ne može sa sigurnošću tvrditi da su svi autentični, mnogi od ovih plakata već su postali viralni hitovi na društvenim mrežama

Bosna i Hercegovina se ponovo našla u središtu pažnje na društvenim mrežama, ali ovog puta zahvaljujući bizarnim predizbornim plakatima koji izazivaju smeh širom regiona.
Iako se ne može sa sigurnošću tvrditi da su svi autentični, mnogi od ovih plakata već su postali viralni hitovi na društvenim mrežama. Neki datiraju iz prethodnih izbornih ciklusa, dok su drugi deo aktuelne kampanje za lokalne izbore.
Jedan od najupečatljivijih primera dolazi iz Prnjavora, gde je kandidat Ujedinjene stranke Nedeljko Todorić iskoristio svoje ime za igru reči: "Glasajte za Nedeljka i biće vam bolje od ponedeljka." Njegova kampanja, međutim, ne staje na tome – Todorić je biračima obećao i jeftinije pivo uz slogan:
"Da velika piva bude marka, borimo se ja i stranka."
Pročitajte još:

Ovaj neobičan slogan izazvao je mnoštvo komentara na društvenim mrežama, gde su korisnici bili podjednako fascinirani njegovom dosetljivošću, ali i skromnim obećanjem.
Sa druge strane, Miroslav Popović, kandidat iz Ugljevika, odlučio je da na plakatu bude prikazan naopačke, uz poruku da je "drugačiji."
Printscreen/Društvene mreže
Ovaj potez nije prošao nezapaženo, a korisnici društvenih mreža brzo su ga uporedili sa slepim mišem, što je izazvalo niz komentara i dodatnih šala na njegov račun. Upravo ovakvi plakati postaju simbol ove predizborne kampanje, gde kandidati koriste humor i bizarnost kako bi privukli pažnju.
Među najsmešnijim plakatima, tu je i onaj Saše Pantića, kandidata Srpske demokratske stranke iz Gacka. Njegov poster, sa sloganom "Kad pobedim, braćo mila, deset dana džabe piva," izazvao je mnogo pažnje na internetu.
Printscreen/Društvene mreže
Pantić, kao kandidat za odbornika, obećava da će, ukoliko pobedi, doneti deset dana besplatnog piva, što je izazvalo talas šala i komentara među biračima. Mnogi su komentarisali da je ovo možda najpopularnije obećanje kampanje, koje je naišlo na oduševljenje lokalnog stanovništva.
A onda dolazi plakat Enesa Hrusta Hadžije, kandidata na kantonalnoj listi Stranke demokratske akcije (SDA), koji je svojom pojavom na plakatu sa štakama i sloganom "Korak ispred drugih" postao pravi hit na društvenim mrežama. Nije trebalo dugo da korisnici uoče ironičnu povezanost između njegovog fizičkog stanja i odabranog slogana.
Printscreen/Društvene mreže
Ovaj plakat, uprkos nesvesnoj poruci, brzo je postao predmet crnog humora i dodatnih komentara širom društvenih mreža. Iako se u ovom slučaju verovatno radi o nespretnosti u osmišljavanju kampanje, nije mogao proći nezapaženo.
Izgleda da u BiH predizborna kampanja, osim što nudi političke programe, pruža i obilje smeha i zabave. Kreativnost, bilo namerna ili nenamerna, postala je ključni alat za privlačenje pažnje birača u ovoj predizbornoj trci. Birači se mogu osloniti na jedno: ako im kandidati ne reše životne probleme, barem će im doneti osmeh na lice.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari