
Partizan se pohvalio evroligaškim podatkom za ponos: Novi dokaz značaja Valjka za kontinentalnu elitu!
Crno-beli dobili još jednu potvrdu koliko donose elitnom takmičenju na marketinškom planu
Pre nekoliko nedelja, sumirajući sezonu za nama tokom gostovanja u podkastu kod Minje Miletić, predsednik Partizana Ostoja Mijailović je između ostalog govorio i o marketinškom značaju Partizana za Evroligu.
A, ako se neko pitao na šta je to prvi čovek crno-bele porodice konkretno mislio javnosti je u petak prezentovao regionalni i srpski vicešampion.
Naime, merketing tim Partizana pohvalio se podatkom koji pokazuje da su izabranici Željka Obradovića i u nedavno završenoj takmičarskoj godini bili među najgledanijim timovima elitnog takmičenja na Euroleague TV.
- Vaša vernost nas obavezuje i u narednim sezonama! Gde god da igra – napisali su crno-beli ispod grafikona na kojem se vidi da je Partizan na trećem mestu sa 223 miliona pregleda.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari