
Ranije nego što je planirano: Rekonstrukcija pruge od Subotice do Segedina mogla bi da bude završena pre roka
Po završetku modernizacije i rekonstrukcije, ova pruga dužine 26,63 kilometara, biće jedna od najmodernijih elektrificiranih evropskih železničkih deonica

Rekonstrukcija i modernizacija pruge Subotica - Horgoš - granica sa Mađarskom (Segedin) odvija se predviđenom dinamikom, a prema navodima izvođača radova, završetak ovog posla se može očekivati i ranije nego što je planirano.
- Izgrađen je donji stroj stroj pruge od Horgoša prema Bačkim vinogradima u dužini od 3,6 kilometara. U toku su pripremne aktivnosti za polaganje 4,5 kilometara gornjeg stroja od izlaza iz stanice Subotica ka Horgošu, kao i za izgradnja infrastrukturnih objekata: podvožnjaka u Subotici, dva pothodnika (u Paliću i Bačkim vinogradima) i rekonstrukciju staničnih zgrada u Paliću, Bačkim vinogradima i Horgošu, navedeno je na sajtu Infrastruktura železnica Srbije, prenosi Ekapija.
Modernizacija pruge Subotica - Horgoš počela je 18. oktobra u Horgošu. Radove izvodi konzorcijum Karin Komerc MD iz Veternika i RŽD International, a vrednost posla je oko 10,2 milijarde dinara.
- Po završetku modernizacije i rekonstrukcije, ova pruga dužine 26,63 kilometara, biće jedna od najmodernijih elektrificiranih evropskih železničkih deonica, kojom će vozovi saobraćati brzinom do 120 kilometara na sat, a vozom između Horgoša i Segedina će se putovati 35 minuta, ističe se.
Rok za završetak radova je novembar 2022. godine. Pruga Subotica - Horgoš - granica sa Mađarskom je neelektrificirana, regionalna i prekogranična pruga, koja povezuje regionalne centre na teritoriji Srbije i Mađarske. Pruga se iz Subotice i Horgoša preko državne granice, nastavlja na mađarskoj teritoriji u dužini od 12,6 kilometara do Segedina. Izgrađena je 1885. godine, kao deo tada izuzetno značajne železničke magistrale Baja - Subotica - Segedin.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari