
Na Kopaoniku održan najveći skup planinskih centara regiona: Ključne teme - investicije, inovacije i dalji razvoj ski-centara
"Skijališta Srbije" ugostila su predstavnike iz osam zemalja

Prethodnih nekoliko dana Kopaonik je bio centar susreta predstavnika 20 planinskih centara iz osam zemalja regiona i kompanija iz oblasti infrastrukture, razvoja i digitalizacije centara.
Sada već davne 2013. godine "Skijališta Srbije" su u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma razvila brend "MoReSCE" koji je na svakih pet godina okupljao lidere u industriji planinskog turizma.
Nakon pandemije koja je oštro pogodila industriju turizma i u paketu sa klimatskim promenama uticala na razvoj planinskih centara, tema ovogodišnjeg skupa se odnosila na investicije i inovacije, a upravo sa ciljem unapređenja konkurentnosti, boljeg pozicioniranja i lakse dostupnosti.
Promo
Planinski centri iz Srbije, Slovenije, Bosne i Hecegovine, Severne Makedonije, Crne Gore, Rumunije, Bugarske i Turske su bili prisutni zajedno sa liderima u industriji veštackog osnežavanja, planiranja i razvoja i digitalizacije koji su u konstruktivnoj atmosferi razgovarali o temama virtuelnih šopova za ski karte, produžavanju letnje i zimske sezone, oporavku centara nakon kriza i mnogim drugim temama koje utiču na konkurentnost i razvoj.
Samit planinskih centara Centralne Evrope "MoReSCE" održan je na Kopaoniku u hotelu "Viceroy" od 28. do 30. marta. Samit je okupio eminenetne stručnjake iz ove industrije, a organizovan je od strane "Skijališta Srbije" i Centra za turističko istraživanje i studije turizma.
Slogan ovogodišnjeg skupa je "Investicije i inovacije u planinskim centrima". Kako je ova industrija dosta bila pogođena pandemijom, ali i ratom i klimatskim promenama, ključne teme su se ticale investicija, unapređivanja i daljeg razvoja ski-centara.
Uz učešće preko 100 delegata, predstavnika Ministarstva turizma i omladine Srbije i Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma Crne Gore, "MoReSCE" je i ovaj put pozicionirao Srbiju kao lidera u oblasti razvoja planinskih centara, a "Skijalista Srbije" za primer najboljih praksi.
Posebno nas je radovala promocija "hrane nultog kilometra" Kopaonika i vina iz Fruskogorskog vinogorja sa učešćem sedam vinarija i jednog proizvođača sira.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari