
Spona pola miliona ljudi: Izgradnja Moravskog koridora auto-puta svetske klase je u punom jeku
Treća deonica, Adrani - Preljina, projektovana je u dužini od 30,66 kilometara, a trenutno se, u Adranima, izvode radovi na izgradnji mosta preko Zapadne Mora

Saobraćajnica budućnosti koja prolazi kroz samo srce zemlje, u budućnosti će povezati preko pola miliona građana.
Moravski koridor će spojiće centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – koridorima 10 i 11. Radovi na izgradnji trase od Adrana do Preljina, koji su počeli u julu napreduju odličnom dinamikom zaključili su izvođači radova i predstavnici grada Čačka.

RINA
– Mi obezbeđujemo rešenja koja uzimaju u obzir bilo koji od mogućih problema koji se mogu pojaviti na projektu. Na primer, obale reke se moraju skrenuti zbog zaštite od poplave i naši projektanti u saradnji sa lokalnim zajednicama koriste materijal iskopan iz reka da izgrade nasipe. “Bechtel” je takođe posvećen zaštiti životne sredine, prirodnih resursa i lokalnih zajednica koji bi mogli biti pogođeni projektom. Sarađivali smo sa najboljim specijalistima kako bi obezbedili da ekološki i socijalni aspekti budu u skladu sa najstrožim regulatornim standardima – rekao je dr Vicknayson Thevendran iz kompanije “Bechtel-Enka”, koja je izvođač radova.

24sedam/Katarina Mihajlović
Treća deonica, Adrani – Preljina, projektovana je u dužini od 30,66 kilometara, a trenutno se, u Adranima, izvode radovi na izgradnji mosta preko Zapadne Morave.
Na ovom potezu će, prema najavama izvođača, na nekoliko lokacija biti “ispravljeno” korito Zapadne Morave, kod sela Sirče, Oplanića, Grdice i Adrana. Nakon izgradnje petlje u Adranima, prema Mrčajevcima i Preljini, sledi prokop znatno dužeg novog korita Morave, koja je zbog čestih poplava, baš na tom delu, menjala tok i meandrirala.
Pročitajte još
– U toku radova na Moravskom koridoru lokalna privreda je dobila mnogo upošljavanjem radnika za izgradnju ove saobraćajnice, ukupne dužine 112 kilometara. Digitalizovan auto-put svetske klase svakako će doprineti velikom privrednom razvoju našeg grada, stvoriti nove i mnogo kvalitetnije uslove za dolazak stranih investitora, uz sve ostale infrastrukturne projekte, koje Grad realizuje zajedno sa Republikom – zaključio je gradonačelnik Todorović.
Povezivaće sva veća naselja u regionu, Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko 500.000 stanovnika.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari