
Izgleda kao pista u Monci: Radovi na "Milošu Velikom" ubačeni u petu brzinu, građani odbrojavaju sitno (FOTO)
Ostalo je još malo do otvaranja deonice od Preljine do Pakovraća

Gotovo da se na prvi pogled može zaključiti da su radovi na deonici auto-puta Preljina - Pakovraće ušli u poslednju etapu i da je pitanje dana kada će se na ovoj trasi videti prvi automobili, dan ili dva pre, ili posle Nove godine.
Cela deonica u dužini od 31 kilometar je u potpunosti asfaltirana, kao i urađena zaštitina ograda koja će ubuduće čuvati sve vozače od većih saobraćajnih nezgoda.
RINA
- Ne zaostajemo za Nemačkom u tom pogledu, jer mi smo izvoznici i za zemlje Evropske unije. Zaštitne ograde su iste one koje i Nemci ugrađaju na svojim putevima. Najveća zaštita je na mostovima, a ograda može da izdrži i udar šlepera koji se kreće velikom brzinom i pod punim je teretom - rekao je za RINU Zoran Bojović ispred kompanije "Unipromet" koja se bavi proizvodnjom i postavljanjem zaštitnih ograda.
Izgradnjom deonice auto-puta od Preljine do Požege rasteretiće se obilaznica oko Čačka i magistralni put koji prolazi kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru.
Na taj način smanjiće se saobraćajne gužve, ali i broj udesa koji su na ovoj deonici puta česta pojava. Nakon probijanja prvog tunela u mestu Trbušani kod Čačka, na oduševljenje svih vozača već su vidljivi i prvi kilometri asfalta na “Milošu Velikom”.
RINA
- Građani su previše čekali, o ovom auto-putu priča se punih 50 godina, a tek poslednjih se intezivno na tome i radi. Deonica autoputa od Preljine do Požege dugačka je 31 kilometar i jedna je od najtežih koja se trenutno gradi u Srbiji, jer se na njoj nalazi veliki broj nadvožnjaka, mostova i tunela - rekao je za RINU Tomislav Momirović, ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari