
Kad se spoji delo velikog umetnika i veštačka inteligencija! Venera je novi ambasador italijanskog turizma! (FOTO)
Virtuelna Venera će putovati širom zemlje, predstavljajući svetu italijanske pejzaže, gradove, sela, tipičnu hranu i vina i raznoliku turističku ponudu koja italijansku kulturu čini jedinstvenom

Venera italijanskog renesansnog slikara Sandra Botičelija, uz pomoć veštanske inteligencije promovisana je za novog ambasadora italijanskog turizma, u kampanji koju su osmislili Ministarstvo turizma i Nacionalna agencija za turizam (ENIT).
Virtuelna Venera će putovati širom zemlje, predstavljajući svetu italijanske pejzaže, gradove, sela, tipičnu hranu i vina i raznoliku turističku ponudu koja italijansku kulturu čini jedinstvenom.
Kako prenosi Si-En-En (CNN), sigurno je da italijanski umetnik Sandro Botičeli nikada nije zamišljao Veneru, boginju ljubavi koja je predstavljena u njegovim remek-delima iz 15. veka „ Rođenje Venere “ i „Primavera“, kako jede špagete ili nosi šorts ispred rimskog Koloseuma.
Nova marketinška kampanja italijanskog ministarstva turizma pretvorila je drevno božanstvo u „virtuelnu influeserku“ uz pomoć tehnologije veštačke inteligencije.
Kampanja pod nazivom „ Otvoreno za čuda “ prikazuje Veneru, obučenu u modernu dizajnersku odeću, koja pravi selfije na trgu Svetog Marka, vozi bicikl ispred Koloseuma i jede picu na obali jezera Komo.
- Venera u ulozi savremenog influensera vodiće svakog međunarodnog posetioca za ruku da otkrije našu zemlju - saopštilo je Ministarstvo turizma.
Nova promoterka italijanskog turizma moći će da se vidi na Instagram profilu venereitalia23, na veb stranici Italia.it i na drugim društvenim platformama. Ukupna vrednost kampanje iznosi devet miliona evra.

Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari