
Kompanija Skaj: Oko 2.000 radnih mesta u korisničkim centrima ugroženo
Kompanija je saopštila da će njeni predlozi, uključujući zatvaranje tri lokacije u Velikoj Britaniji, uticati na sedam odsto njene ukupne radne snage

Kompanija Skaj, vlasnik Skaj njuza, objavila je danas da je 2.000 radnih mesta u njegovim korisničkim centrima ugroženo.
Kompanija je saopštila da će njeni predlozi, uključujući zatvaranje tri lokacije u Velikoj Britaniji, uticati na sedam odsto njene ukupne radne snage i da je to trenutno predmet konsultacija, preneo je Skaj njuz.
Navodi se da će pored predloženog zatvaranja kontakt centara u Stokportu, Šefildu i Lidsu, biti pogođene i operacije u Danfermlajnu i Njukaslu.
Skaj je naveo da je planirao ulaganje od više miliona funti u svoju lokaciju u Livingstonu kako bi stvorio "centar izvrsnosti" dok pokušava da se prilagodi promenljivim navikama kupaca upotrebom tehnologije usled pada broja poziva.
"Transformišemo naše poslovanje da bismo pružili bržu, jednostavniju i digitalniju korisničku uslugu", rekao je portparol Skaja.
Prema njegovim rečima, njihovi klijenti sve više žele izbor, da razgovaraju telefonom kada su im najpotrebniji i lakoću digitalnog upravljanja svakodnevnim zadacima.
"Ulažemo u novi centar izvrsnosti za korisničku podršku, zajedno sa najsavremenijom digitalnom tehnologijom kako bismo našu uslugu učinili besprekornom, pouzdanom i dostupnom 24/7", naglasio je on.
Prema njegovim rečima, ovde se radi o izgradnji Skaja spremnog za budućnost koji nastavlja da stavlja svoje klijente i njihove potrebe na prvo mesto.
Kompanija u vlasništvu američke kompanije Komkast, trenutno prima 25 miliona poziva od svojih klijenata širom Evrope svake godine.
Očekuje se da će se broj poziva smanjiti za trećinu u narednih nekoliko godina.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari