
Sedam meseci posle roka: Da li će pasarela kod Ade Ciganlije zaista biti gotova do kraja marta?
Prema rečima nadležnih iz kompanije Bauwesen”, koja je zadužena za izgradnju pešačkog mosta, razlog za ovoliko kašnjenje je epidemija koronavirusa

Izgradnja pasarele iznad Radničke ulice kod TC “Ada mol” počela je pre gotovo godinu dana, krajem marta 2020., a predviđeni rok za završetak radova bio je avgust prošle godine godine. Međutim, tek prošlog vikenda pasarela je spojena sa prvim spratom tržnog centra, a prema poslednjim najavama kompletna izgradnja trebalo bi da bude završena krajem meseca.
Nakon višemesečnog kašnjenja, neimarima je još ostalo da montiraju treći lift, koji tek treba da bude isporučen, a potrebno je uraditi i ogradu, kao i ugraditi grejne kablove i LED rasvetu.
Sudeći po brzini radova, krajnji rok trebalo bi da bude kraj marta, a predstavnici kompanije “Bauwesen”, koji su montirali čeličnu konstrukciju preko Radničke ulice, svojevremeno su objasnili da završetak projekta kasni zbog pandemije koronavirusa.

Foto: 24sedam /Katarina Mihajlović
– Čelik specifičnih profila, kojim premošćavamo ulice, nabavili smo u Luksemburgu. Zbog situacije sa virusom, isporuka je kasnila. Pasarela bi u rad trebalo da bude puštena u novembru, ali ćemo se truditi da posao završimo i pre tog roka, u oktobru – rekli su u septembru prošle godine.
Čak i nakon ovakvih najava, izvođači radova su probili rok.
– Konstrukcija je premostila Paštrovićevu i Radničku ulicu i više neće biti zaustavljanja saobraćaja u tom delu grada zbog gradnje pasarele – rekao je svojevremeno Peđa Petronijević, direktor “GTC Srbija”, koja je gradu donirala pešački most vredan 1,1 milion evra.
Izgradnja pasarele osiguraće bezbednost pešaka, kao i brži protok saobraćaja

Foto: 24sedam /Katarina Mihajlović
Pasarela će premostiti jedan od najopterećenijih pešačkih prelaza, na ukrštanju Radničke i Paštrovićeve ulice, a sanacija bi trebalo da unapredi i osigura bezbednost pešaka i protok saobraćaja.
Ova saobraćajnica će dobiti pešački most koji će imati dva kraka ukupne dužine 103,8 metara. Krak koji premošćava Radničku dugačak je 55,5 metara, a krak nad Paštrovićevom dug je 48,3 metara.
Sastojaće se od tri pristupa:
- duž Paštrovićeve uz Tržni centar “Ada mol” (lift i stepenište),
- u Radničkoj sa strane sadašnje autobuske stanice (lift i stepenište) i
- na strani Ade Ciganlije (lift i stepenište)
Gradnju pasarele finansira investitor tržnog centra, kompanija “GTC Srbija” koja je sa Gradom zaključila ugovor o donaciji, a vrednost investicije je oko milion evra. Poslove stručnog nadzora obavlja Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Pročitajte još:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari