
Projektanti, izvođači, geolozi i saobraćajni inženjeri na terenu: Obilazak trase prve linije budućeg metroa (FOTO)
Prva linija biće duga oko 21 kilometar sa 21 stanicom, tako da će to biti najkompleksniji posao na ovim prostorima

Pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović zajedno sa predstavnicima JKP „Beogradski metro i voz”, Konzorcijuma za geološko-geodetske radove, „Pauer Čajna”, „Geodata” i „Ežis rejla” obišao je trasu prve linije budućeg metroa i tom prilikom istakao da je beogradski metro jedan od najvećih projekata koji će se realizovati u glavom gradu.
– Okupili smo sve aktere koji će učestvovati ili već učestvuju u dizajniranju, odnosno projektovanju metroa i obavljanju prvih i osnovnih geoloških istraživanja, među kojima su kompanije s kojima je potpisan memorandum, „Ežis”, „Pauer Čajna” i njihovi saradnici iz Italije „Geodata”. Prva linija biće duga oko 21 kilometar sa 21 stanicom, tako da će to biti najkompleksniji posao na ovim prostorima – kazao je Mladenović.

Beoinfo
Ove godine, precizirao je Mladenović, očekuje se projekat za prvu fazu prve linije, i to do oktobra.
– Sve će biti spremno da u novembru počnemo gradnju i to na Makiškom polju, odnosno da počnemo sa uređenjem i pripremanjem terena za izgradnju depoa na ovoj lokaciji – naveo je Mladenović.

Beoinfo
Naši saradnici na ovom projektu imaju mnogo iskustva, dodao je Mladenović, što uliva nadu da će svi tehnički zadaci i vremenski okviri biti ispoštovani.
Pročitajte još:
Stanko Kantar, direktor preduzeća „Beogradski metro i voz”, istakao je da su se danas prvi put sreli projektanti, izvođači i geolozi, kao i saobraćajni inženjeri.

Beoinfo
– Prilikom obilaska trase, akcenat je bio na geotehničkim istraživanjima kako bi se stekla slika terena kroz koje ćemo da prolazimo. Imamo iskusne inženjere geotehnike i važna je razmena iskustava, kao i upoznavanje sa terenom koji nas čeka – istakao je Kantar.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari