aktuelno

Tanja je platila "all inclusive" u hotelu sa pet zvezdica, a prolazi kroz agoniju: Peškira nema, prljava posteljina, a i kisele im ponestalo

16.08.2023

07:56

3

Ističe da sobe nemaju sef ni frižider, a klima-uređaj ne radi

Tanja je platila "all inclusive" u hotelu sa pet zvezdica, a prolazi kroz agoniju: Peškira nema, prljava posteljina, a i kisele im ponestalo
Copyright Profimedia

Kada je Tanja rezervisala "all inclusive" letovanje u Tunisu, nije ni slutila da će letovanje provesti u raspravama sa osobljem hotela i predstavnicima agencija i u isterivanju pravde.

- U Tunis smo stigli 12. avgusta oko sat posle ponoći preko agencije "Sunline". Stigli smo u hotel "El Mouradi Mehdia"m i od prvog trenutka smo se suočili sa teškoćama. Imali smo problem sa sobama, tri smo promenili. Tek je poslednja koju smo dobili bila prihvatljiva - objašnjava ona.

Za sve goste koji su stigli sa nama namenili su sobe u prizemlju u kojima se oseća vlaga.

- Sve je prljavo, ne rade vrata - ne mogu da se zatvore, tako da u sobu može svako da uđe. Recepcionar je tražio 100 evra da ga časte gosti koji se žale na sobe. Neki su to i uradili i tako dobili dobre sobe u novom delu sa pogledom na more i sa dnevnim boravkom opremljenim belim kožnim garniturama - kaže ona za "Telegraf Biznis."

Takođe, ističe da sobe nemaju sef i frižider i da klima-uređaj ne radi.

- Pića nema, ukinuli su besplatno pivo koje nam sleduje u "all inclusive" varijanti, jer, kako kažu, ne mogu da obezbede dovoljne količine za 1.000 gostiju hotela. Nema ni kisele vode iz istog razloga - kaže ona.

Ističe da niko nije očekivao neki luksuz, da svi znaju da kategorizacija hotela nije kao Evropi, ali da bi trebalo ispoštovati ono što je dogovoreno.

Tanja je platila "all inclusive" u hotelu sa pet zvezdica, a prolazi kroz agoniju: Peškira nema, prljava posteljina, a i kisele im ponestaloProfimedia
 

 

- Kao da sve to nije dovoljno, posteljina se ne menja, iako svakog dana ostavljamo bakšiš sobarici. Peškira za plažu nema, pošto je svaki dan kućica gde se peškiri preuzimaju zatvorena i radnik nije tu, a po dolasku u hotel zatekli smo prljave jastučnice - objašnjava ona.

Tanja ističe da je od dolaska u hotel prolazila kroz muke, da je zvala agenciju, čekala...

- Smatram da nismo ispoštovani kao gosti i očekujem u najbržem roku rešenje problema. Došla sam na odmor, a ne da se ganjam kostantno sa problemima koji se ne rešavaju. Iako sam pisala i agenciji "Sunline", nisu se udostojili ni da mi odgovore - kaže ona.

Pokušala je da zatraži pomoć i od predstavnika agencije u Tunisu, ali ni on nije mogao mnogo da učini.

- Ovo je na papiru hotel sa pet zbezdica, ali realno nije ni za dve. Sve je oskudno - kaže ona.

Pomenuta agencija se nije još oglašavala.

Bonus video

 

 

 

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Telegraf biznis

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike