
Olakšano podnošenje reklamacija za putnike aviona: Formular dostupan sa nekoliko klikova na sajtu DCV
Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
"Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ ", piše u saopštenju.
DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na [email protected] prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari