aktuelno

Doktor Milovan Bojić ponovo žrtva prevare: Internetom sada kruže reklame sa njegovim likom za preparat za potenciju!

07.02.2024

19:03

0

Ovo nije prvi put da se Bojićev lik i delo koriste u svrhe internet prevara

Doktor Milovan Bojić ponovo žrtva prevare: Internetom sada kruže reklame sa njegovim likom za preparat za potenciju!
Copyright ATAImages/ Antonio Ahel/Profimedia

Internetom kruže reklame u kojima dr Milovan Bojić, direktor Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje", promoviše lek za potenciju. Međutim, iz Instituta demantuju da Bojić ima bilo kakve veze sa promocijom i navode da će se njihov direktor obratiti nadležnim službama kako bi se sprečila dalja zloupotreba njegovog imena.

- Na internetu se pojavio oglas i reklama lažnog sadržaja kojim prof. dr Milovan Bojić (u izmišljenom intervjuu, i po profesiji urolog) preporučuje izvestan preparat pod nazivom 'TestoY' koji se, navodno, može kupiti u apotekama kao izuzetno efikasan. N.N. lica su, kao i mnogo puta do sada, zloupotrebila delo doktora Bojića u nameri da ljude varanjem ubeđuju u delotvornost pomenutog preparata, kako bi poboljšali svoje zdravlje, a oni na tome profitirali - navodi se u saopštenju.

Doktor Milovan Bojić ponovo žrtva prevare: Internetom sada kruže reklame sa njegovim likom za preparat za potenciju!Tv Pink Printscreen
Dr Milovan Bojić

Takođe, oni navode da će Bojić zbog zloupotrebe njegovog imena preduzeti sve moguće mere da se odgovorni strogo kazne, kao i da će u cilju zaštite od kriminalnog ponašanja kojima su ugroženi njegov identitet, ime i reputacija, pokrenuti postupak pred Odeljenjem za borbu protiv visokotehnolokog kriminala Višeg tužilaštva u Beogradu.

Iz Instituta "Dedinje" navode i da korišćenje imena Bojića u lažnom promovisanju preparata za potenciju predstavlja ozbiljno kršenje medicinskih standarda i dovodi u pitanje poverenje pacijenata, ugrožavajući profesionalni integritet i struku.

Podsetimo, iz Instituta "Dedinje" su se početkom godine već oglašavali povodom zloupotrebe Bojićevog lika i dela.

Tada su upozorili su građane da je zloupotrebom veštačke inteligencije Bojić iskorišćen za reklamiranje lekova.

- Radi se o izmišljenom intervjuu Milovana Bojića u kojem je pomoću veštačke inteligencije iskorišćena njegova fotografija i generisan glas, a potom je sadržaj plasiran na društvenim mrežama. Sve je učinjeno kako bi se prikazala lažna reklama u kojoj Bojić reklamira tablete protiv visokog pritiska - naveli su u saopštenju početkom januara. 

Bonus video: 

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam/RTS

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike