
Humanost i solidarnost kao svrha kampanja kompanije Dijamant: Osvojene dve nagrade na Festivalu društvene odgovornosti
Kampanja Prati suncokret usmerena je na pružanje podrške osobama sa Daunovim sindromom, a samim tim i na podizanje svesti o važnosti inkluzije u društvu
Festival „Kampanje sa svrhom“ posvećen je prepoznavanju i promociji društveno odgovornih inicijativa, koje doprinose dobrobiti pojedinaca, dece i društva u celini. Dijamantovi projekti Prati suncokret i Zaokruži praznike, učini dobro delo, osmišljeni u cilju pružanja podrške društveno osetljivim kategorijama, nagrađeni su titulama za kampanje sa svrhom za 2024.
Kampanja Prati suncokret usmerena je na pružanje podrške osobama sa Daunovim sindromom, a samim tim i na podizanje svesti o važnosti inkluzije u društvu. Pored novčane donacije Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom, realizovane su brojne aktivnosti koje su doprinele vidljivosti onih koje društvo percipira kao drugačije.
Promo
- Trudimo se da svake godine kampanji damo novi pečat, do sada smo organizovali kreativne radionice, rekreativne i edukativne kampove kako bi podstakli druženje i dalje umrežavanje članova Saveza u sve tokove društva. Osmislili smo himnu posvećenu zajedništvu, motivima solidarnosti oslikali zid naše fabrike u Zrenjaninu, a poslednja u nizu je aktivacija na društvenim mrežama gde su se naši, sad već drugari iz Saveza, našli u ulozi dizajnera. Sa puno mašte i ljubavi, koja je samo njima svojstvena, kreirali su kecelje od čije prodaje je sav prihod doniran organizaciji Dečje srce. Ponosni smo što kroz ovakve projekte doprinosimo razvoju tolerantnijeg društva i pokrećemo teme koje su važne za sve nas, jer kao što slogan naše kampanje kaže – više smo slični, nego različiti - izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
Praznici su vreme darivanja, humanosti i jedinstva, a to su vrednosti koje je Dijamant pretvorio u konkretna dela. U decembru 2023. je pokrenuta kampanja Zaokruži praznike, učini dobro delo, tokom koje je donirano više od 15.000 proizvoda za Banku hrane u Beogradu.
Pročitajte još:
- Posebno se radujemo što su svrha i značaj ove kampanje prepoznati, jer nam je cilj bio da ukažemo da svako od nas malim gestovima može da učini veliku razliku u kvalitetu života drugih ljudi. Želeli smo da budemo inicijatori i ukažemo da se udruženim snagama može graditi društvo u kome solidarnost zauzima centralno mesto. Krenuli smo od komunikacije na društvenim mrežama i uputili poziv svima da nam se pridruže u inicijativi koja donosi pozitivne promene.
Kreirali smo poseban Instagram filter, a sve što je bilo potrebno je da zainteresovani naprave fotografiju ili video i označe naš profil. Svaki objavljeni sadržaj, podrazumevao je donaciju Dijamant proizvoda, a mi smo ponosni što smo naišli na veliki odziv i što smo na neki način ujedinili zajednicu i zaista zaokružili praznike i godinu dobrim delom - izjavila je Sanja Titin, menadžer komunikacija kompanije Dijamant.
Festival društveno odgovorne komunikacije pokrenut je od strane Udruženja „Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti” i za cilj ima da inspiriše komunikaciju usklađenu sa društvenim potrebama, posebno u oblasti koja se tiče dobrobiti dece.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari