
Bolje biti star nego pijan! Ministar Dačić - cilj je da se do 2030. smanji broj poginulih u nesrećama (FOTO)
On je dodao da su, iako se u poslednjoj deceniji vidi veliki napredak u smanjenju broja poginulih u saobraćajnim nesrećama, statistike još zabrinjavajuće

Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić izjavio je danas da je strateški cilj Srbije da do 2030. godine dođe do smanjenja broja stradalih i povređenih u saobraćajnim nezgodama.
Dačić je, na proslavi 15 godina postojanja Agencije za bezbednost saobraćaja u Sava centru rekao da je saradnja ove agencije i MUP-a jako važna, a da su njihove aktivnosti značajne kako bi putevi Srbije bili bezbedni.
- Agencija za bezbednost saobraćaja pokazala je stručnost i posvećenost za 15 godina postojanja, a vaše aganžovanje znači mnogo - rekao je Dačić.
Tanjug/Nemanja Jovanović
Dodao je da su, iako se u poslednjoj deceniji vidi veliki napredak u smanjenju broja poginulih u saobraćajnim nesrećama, statistike još zabrinjavajuće i dodao je da je važno da sankcije za saobraćajne prekršaje budu jače, kako nikome ne bi palo na pamet da ih ponovi.
- Kada sam bio mali, pevala se pesma "Bolje biti pijan, nego star". Ipak je bolje biti star, nego toliko pijan da ne dočekaš da budeš star - poručio je Dačić.
Tanjug/Nemanja Jovanović
Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović izjavio je da se kroz 15 godina rada ove agencije, vidi veliki napredak u bezbednosti saobraćaja, a najviše po broju smrtnih slučajeva, koji je sve manji.
- U 2009. godini, kada je agencija osnovana, bilo je 809 smrtnih slučajeva u saobraćajnim nezgodama, dok je ove godine zabeleženo 500 smrtnih slučajeva, što je 40 odsto manje. Tu se vidi značajan rezultat rada, ali bićemo zadovoljni kada u saobraćajnim nezgodama ne bude bilo izgubljenih života - rekao je direktor.
Stamatović je istakao značaj saradnje sa MUP i ministrom Dačićem i dodao je da su mnogo doprineli napretku bezbednosti saobraćaja u Srbiji.
On je istakao važnost kampanja, koje je ova agencija sprovela u poslednjoj deceniji, a posebno je istakao kampanju "Pažljivko", koja se bavi bezbednošću dece u saobraćaju.
- Danas svako dete u Srbiji zna ko je Pažljivko i šta on radi - naveo je Stamatović.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari