
Beogradski taksisti spremili dva predloga za novu gradsku vlast: Jedan će značajno smanjiti gužve u saobraćaju
"Našem gradu je potrebno što više žutih traka, kao i kamera koje će snimati one koji ih koriste nepropisno"

Dok je nekada postojao jutarnji i večernji špic u Beogradu, danas kao da više nema pravila, pa se gužve u prestonici naprave u bilo koje doba dana. Takođe, vožnja žutom trakom je mogla da donese koliko-toliko brže stizanje na odredište, ukoliko koristite javni gradski ili taksi prevoz, ali sada više ni to nije garancija.
Jedno rešenje za smanjenje kolapsa, nesnosnih gužvi i muka u javnom prevozu moglo bi da bude doneto u narednom periodu, odnosno nakon što se 11. juna održi konstitutivna sednica gradskog parlamenta i krene sa ranije najavljenim tačkama dnevnog reda.
24sedam/Goran Sivački
Upravo to je za 24sedam potvrdio predsednik Udruženja taksista Srbije Aleksandar Bijelić ističući da je uz nelegalni prevoz u Beogradu, tu važno i pitanje žutih traka i povećanja broja kamera, koje će značajno uticati na prevoz.
- Našem gradu je potrebno što više žutih traka, kao i kamera koje će snimati one koji ih koriste nepropisno, a da to za njih nije predviđeno. Pored taksista, prvenstveno je to bitno i zbog onih koji koriste javni gradski prevoz, jer se ljudi nekada odluče za tu opciju kako bi brže stigli - objasnio je on.
Kao jedan primer gde su vozači najčešće bahati, a da verovatno toga nisu ni svesni, naveo je Bulevar Vojvode Stepe u smeru ka Autokomandi.
Foto: 24sedam/Goran Sivački
- Svi koriste tramvajske šine koje nisu dozvoljene. To se radi neometano, a sve zato što nema sankcija. Kada bi se kaznio, određeni broj vozača, to bi moglo da doprinese i da "urodi" plodom i iskoreni se ovakvo ponašanje - navodi on.
S druge strane, kao što je 24sedam ranije pisao, postoje situacije u kojima je dozvoljeno da se koristi žuta traka, a da ukoliko se poštuju pravila kada ona može da se koristi, kazne vam neće stići.
Zbog gužvi, saobraćajni policajci često izlaze na teren i regulišu saobraćaj, u smislu da dozvoljavaju vožnju i žutom trakom ukoliko je procenjeno da će to smanjiti gužvu, a samim tim tada bi trebalo da budu ugašene i kamere koje snimaju.
Takođe, dok je u pojedinim ulicama vožnja žutom trakom zabranjena samo šest sati dnevno, odnosno u špicevima, postoje saobraćajnice gde ju je zabranjeno koristiti čak i noću.
Borba s "divljacima"
Da borba sa nelegalnim prevozom traje u Beogradu, pokazuje i podatak da je nedavno, u zajedničkoj akciji suzbijanja "divljih" taksista, saobraćajna policija, u saradnji sa Komunalnom milicijom, privremeno oduzela dva vozila i kaznila devet ljudi u iznosu od 40.000 dinara.

- Vidimo da nelegalan taksi prevoz još nije iskorenjen i da ima individualaca koja na taj način pokušavaju da sebi pribave protivpravnu imovinsku korist, ali isto tako Komunalna milicija zajedno sa drugim službama, u ovom slučaju sa Saobraćajnom policijom MUP-a, intenzivno radi na suzbijanju te negativne promene - rekao je za Tanjug rukovodilac sektora Unutrašnje kontrole Komunalne milicije Ranko Šekularac.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari