
Čišćenje stanova ide i do 500 evra, generalka se čeka i mesec dana! Uprkos svemu potražnja je sada velika
Cena usluge zavisi od veličine stana i vrste čišćenja

Iako je zima uveliko tu, za one koji se bave profesionalnim čišćenjem stanova nema odmora. Čist stan danas nije luksuz, već neophodnost, posebno u sezoni respiratornih infekcija i gripa, kada je potražnja za ovim uslugama dostigla vrhunac. Građani neprekidno zovu kako bi obezbedili higijenu svojih domova, svesni da je čist stan pola zdravlja. Zbog ovoga su svi termini rezervisani nedeljama unapred, a jedina opcija za hitne intervencije je po višoj ceni, piše "Blic."
Marina Pavlović, vlasnica servisa za profesionalno čišćenje iz Beogradaotkriva kako funkcioniše organizacija ovog posla i kako uspeva da odgovori na sve veću potražnju ljudi za čišćenjem stana.
Ljudi me često zovu da pitaju kada je moguće zakazati čišćenje, ali u nekim slučajevima moraju da čekaju i do dve nedelje. Iako uvek postoji opcija hitnog zakazivanja, ali to dolazi uz višu cenu - kaže Marina.
Čišćenje od 50 do 500 evra

Kako Marina kaže, cene variraju u zavisnosti od obima posla.
- Pre svakog zakazivanja, klijenti daju osnovne informacije: kvadraturu, vrstu prostora i specifične zahteve – da li je u pitanju čišćenje stana posle majstora, priprema za novorođenče, pred slavu ili poslovni prostor. Na osnovu toga, formira se cena i određuje broj radnika.
Kako je objasnila, cena usluge zavisi od veličine stana i vrste čišćenja, pa tako redovno održavanje stana do 100 kvadrata, na svake dve nedelje, košta oko 6.000 dinara (oko 1.000 dinara po satu), a generalno čišćenje je fiksno: 150 evra za stan od 50 kvadrata, 300 evra za 100 kvadrata i 500 evra za 200 kvadrata
Kada je reč o hitnim terminima su skuplji za oko 50 evra, zbog brze organizacije tima
- Sa čišćenjem se počinje od visine, od najprljavijih delova, i koristi se što manje agresivne hemije. Svako ima svoj zadatak: neko sređuje kupatila, neko prozore, neko podove - objašnjava Marina, i dodaje da na kraju svakog obavljenog posla izdaje fakturu sa cenom.
Za poslovne prostore, kaže da je praksa potpisivanje ugovora na šest meseci ili godinu dana, dok stambeni klijenti mogu rezervisati usluge i nekoliko meseci unapred. „Imam klijente koji me rezervišu tri meseca unapred, jer im je važno da im prostor bude održavan,“ dodaje ona.
Poverenje klijenata i dobra zarada

Marina ističe da poverenje klijenata raste vremenom, naročito kod stalnih korisnika usluga. Iako mnogi klijenti žele da budu prisutni tokom čišćenja, ona naglašava da je važno poštovati pravila kako bi posao bio obavljen efikasno.
- Jako je bitno da svi shvate da je vaš stambeni prostor naš poslovni prostor. Zato i snimam rad na Instagramu, da ljudi znaju ko im ulazi u kuću, a svakog radnika najavim imenom i prezimenom, jer je sigurnost klijenata najbitnija, istakla je vlasnica servisa za profesionalno čišćenje.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari