
Najskuplji automobil na Sajmu polovnjaka 2022. je ovaj lepotan (FOTO/VIDEO)
Posetioci drugog Sajma korišćenih vozila (2-5. jun) u "Štark areni" mogu izabrati automobil koji žele, ali ovaj "911 turbo" definitivno nije za svačiji džep

Na drugom Sajmu korišćenih vozila u Beogradu može se videti svašta, od "standardnih" polovnjaka, čija je cena od 9.000 do tridesetak hiljada evra, preko "polovnjaka budućnosti" - kakve su izložene ali i prodate "tesle" i drugi električni automobili i pikapi, do oldtajmera, kvadova, skutera i električnih bicikala.
Ali među svim tim automobilskim šarenišem ove godine se izdvaja jedno legendardno ime, "Porše", čiji jedan primerak ujedno predstavlja i najskuplji automobil Sajma polovnjaka - "porše 911 turbo".
Cena ovog prelepog primerka, koji je izložila nova auto-kuća za prodaju malo korišćenih vozila "TST Autosalon", a koji je prešao svega 4.000 kilometara, jeste 250.000 evra. Cena je "ozbiljna", ali i roba na koju je ona stavljena - vozilo sa tvin-turbo motorom od 3,7 litara razvija 573 konjske snage.
S takvim orkestrom pod haubom premijum audio-sistem od "Bosea" izgleda gotovo suvišan detalj, jer vozač već svakako uživa u muzici motora.
Novih nema ni za lek
Tijana Stefanović iz TST-a kaže za 24sedam da ne očekuju da će rasprodati sve što imaju u ekskluzivnoj ponudi, a tu su još "kajen kupe", "BMW m5 kompetišen", "karera 4" i "makan GTS", ali da je ovo svakako dobra prilika da se uopšte nabavi jedan ovakav automobil.
24sedam/Nenad Vujanović
- Ovakvih automobila nema ni novih. Kvote ovlašćenih prodavaca za Srbiju su popunjene, a liste čekanja su takve da se do automobila i kada imate novca ne može doći za kraće od dve-tri godine. Ovi automobili su praktično novi, a idu po principu koji je i moto ovogodišnjeg sajma - "platiš danas, voziš sutra" - objašnjava Tijana.
Dodaje da tržište za "poršee" u Srbiji postoji i da se čak uvećava, a otkriva nam i moguće razloge zašto bi neko prodao skupoceni auto već posle nekoliko meseci korišćenja i sa par hiljada pređenih kilometara.

24sedam/Georgi Mitev Šantek
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Georgi Mitev Šantek
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Nenad Vujanović
Pogledaj galeriju

24sedam/Georgi Mitev Šantek
Pogledaj galeriju
- Kupci "poršea" su uglavnom automobilski zaljubljenici i ova marka se sve češće viđa na našim putevima, u odnosu na druge konkurente iz ovog premijum segmenta. A zašto se neko odrekne ovakvog automobila tako brzo? Pa, možda je čovek oduvek želeo da ima "kareru", "napakovao" šta je hteo, probao je, ispunio svoj san i sada prelazi na neki drugi model. Ili je, jednostavno, zaključio da mu je mali, pa prešao na drugi "porše" sa sličnim performansama, a sa više prostora - navodi Tijana Stefanović.
Koji god da su razlozi, ovakvi automobili ne gube mnogo na vrednosti ni kada postanu "mladi polovnjaci", a nekima se čak vrednost s vremenom može i uvećati.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari