
Potpisujemo ili „zabijamo prvi ašov“ za još 378 kilometara savremenih puteva
U Srbiji se trenutno gradi 324 km autoputeva i brzih saobraćajnica a još više od toga tek treba da počne da se pravi, najavljuju iz Koridora Srbije

Direktor „Koridora Srbije“, Aleksandar Antić, izjavio je danas da se u Srbiji gradi 324 kilometra autoputeva i brzih saobraćajnica. Uz to ulazi se u fazu finalizacije ugovora projektno-tehničke dokumentacije nekoliko projekata i do kraja godine očekuje se potpisivanje ugovora ili početak izgradnje novih 378 kilometara.
O Sopotskoj petlji
Kada je reč o Sopotskoj petlji, Antić kaže da taj projekat pokazuje brigu o interesima građana.
– Tokom izgradnje Koridora 10 i novog autoputa određena sela su izgubila komunikaciju sa regionalnim putevima. Izlazeći u susret zahtevima meštana izgradili smo taj projekat koji omogućava da sela u Pirotskom kraju imaju komunikaciju kakvu su imali, ali ima i širi značaj za taj kraj – kazao je Antić.
U ovom trenutku se gradi, kaže Antić za TV Pink, Moravski koridor (112 kilometara), Sremska Rača – Kuzmin (18 kilometara), obilaznica oko Beograda (13,5), Preljina – Požega (31), Ruma – Šabac – Loznica (77), Valjevo – Lajkovac (17,5), Fruškogorski koridor (47,7) i deo autoputa „Miloš Veliki“ na deonici Novi Beograd – Surčin (7,9 kilometara).
Do kraja godine počeće se sa izgradnjom prve deonice autoputa Niš – Merdare (32 kilometra), a nastavlja se sa radovima na svim ključnim pravcima: Gružanski koridor i obilaznica oko Kragujevca, Kragujevac – Mrčajevci (oko 50 kilometara), kreće Požarevac – Veliko Gradište – Golubac (70), kao i važan projekat autoputa Beograd – Zrenjanin, Zrenjanin – Novi Sad i ide se dalje i na pravcu Požega – Boljare.
– Ovo su istorijski rezultati su posledica političke i finansijske stabilnosti- kazao je Antić i dodao da je bum u izgradnji velikih infrastrukturnih projekata počeo od 2012. godine.
Pročitajte još:
Veliki deo tih projekata, kako je rekao Antić, a ostalo se radi iz povoljnih zajmova.
Ključni problem u ovom trenutku je obezbediti dovoljan broj radnika koji će raditi na ovim projektima, naglasio je Antić i dodao da u ovom trenutku, samo na Moravskom koridoru radi 2.000 ljudi, a biće potrebno 3.500.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari