
Potrošači u Nemačkoj uznemireni: Malo im je laknulo, ali i dalje nisu optimistični
Blago poboljšanje potrošačke klime

Raspoloženje nemačkih potrošača je malo poboljšano, ali se i dalje nalazi na niskom nivou, zaključak je danas objavljenog istraživanja nemačke agencije za istraživanje tržišta GfK i Nirnberškog instituta za tržišne odluke (NIM).
Vrednost indeksa potrošačkog raspoloženja u prognozi za oktobar je porastao sa minus 21,9 poena na minus 21,2 poena, navodi se na sajtu agencije GfK.
- Blago poboljšanje potrošačke klime se može tumačiti kao stabilizacija na niskom nivou - naveo je stručnjak za potrošače u NIM-u Rolf Birkl.
Vrednost podindeksa koji meri sklonost kupovini iznosi minus 6,9 poena, što predstavlja rast za četiri poena u odnosu na prethodni mesec.
Pročitajte još:
Podindeks koji meri očekivanja prihoda u narednih godinu dana je porastao sa 3,5 poena na 10,1 poen, ali je istovremeno porasla i sklonost štednji.
Potrošači su dalje uznemireni zbog inflacije i geopolitičke krize i sve više su zabrinuti za sigurnost posla, navodi se u saopštenju.
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari