aktuelno

Epl ne da tron: I drugu godinu najvredniji svetski brend

21.01.2025

15:02

0

Majkrosoftu vrednost porasla za trećinu ali to mu nije pomoglo da postane prvi. Dojče telekom najvredniji u Evropi

Epl ne da tron: I drugu godinu najvredniji svetski brend
Copyright Profimedia

Najvredniji svetski brend je drugu godinu zaredom Epl pošto je njegova vrednost prošle godine porasla za 11% na 548 milijardi dolara, pokazalo je danas objavljena studija "Brand Finance Global 500".

Drugo mesto na rang listi ponovo je zauzeo brend Majkrosoft čija je vrednost porasla za 35% na 461 milijardu dolara, treće mesto je pripalo Guglu uz porast od 24% na 413 milijardi dolara, a četvrto Amazonu uz rast od 15% na 356 milijardi dolara.

Brend Volmart je napredovao sa šestog na peto mesto, a njegova vrednost je skočila za 42% na 137 milijardi dolara.

U prvih deset najskupljih brendova je i Samsung čija se vrednost procenjuje na 110 milijardi dolara, Tiktok 106 milijardi dolara, Fejsbuk 92 milijarde, Envidija (Nvidia) 88 milijardi dolara i Državna mrežna korporacija Kine (SGCC) 86 milijardi dolara.

Dojče telekom je prepoznat kao najskuplji brend u Evropi i zauzima 11. mesto u ukupnom rangiranju, a njegova vrednost je porasla za 16% na 85 milijardi dolara.

U prvih 500 najvrednijih brendova se nalaze 193 američka brenda koja čine više od polovine ukupne vrednost cele liste. Kina je na rang listi zastupljena sa 69 brendova, a Nemačka sa 27.

Ukupna vrednost 500 najvrednijih svetskih brendova porasla je za 10% u protekloj godini na skoro 9,5 biliona dolara, dodaje se u izveštaju na veb stranici organizacije.

BONUS VIDEO

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike