
Kako da bolje „vežete“ zaposlene: Neka sami biraju benefite
Neka zaposleni sami odluče koji su im benefiti najvažniji, ideja vodilja je startapa Benefiti.rs koji bi trebalo da umnogome pomogne naprednijim poslodavcima

Trendovi na tržištu rada u Srbiji već godinama pokazuju da je zaposlenima i te kako važno u kakvoj kompaniji rade, ko su im kolege i šefovi, pruža li im firma mogućnost da se napreduje i da li pored plate poslodavac nudi bar neke benefite.
Pokazalo se da su benefiti koje poslodavci nude uglavnom dobrovoljno zdravstveno osiguranje, članstvo u teretani, parking mesto, budžet za edukaciju, ali i razni „lojalti“i slični programi.
Kaok odabrati pravi benefit, nije baš jednostavno i zbog toga su „Poslovi Infostud“ prepoznali inovativnost mladog startapa Benefiti.rs i ušli u investiciju kako bi podržali njihov koncept, saopšteno je iz „Infostuda“.
Bacanje para
Koliko je rad na ovom polju važan pokazuju i podaci istraživanja koje kaže da samo 41,9 odsto zaposlenih u potpunosti uspeva da iskoristi benefite koje im poslodavac pruža.
To znači da poslodavci neadekvatno troše blizu 60 odsto budžeta za benefite. To je bio „okidač“ za pravljenje platforme Benefiti.rs i sprovođenja ideje da kompanije treba da dozvole zaposlenima da svakog meseca potpuno samostalno prave selekciju benefita koje žele. i koje će koristiti, a u okviru budžeta koji poslodavac odredi i usklađeno sa svim poreskim propisima.
Direktorka sajtova za zapošljavanja „Poslovi Infostud“, Sonja Ćetković, objašnjava zašto se njima to učinilo dovoljno zanimljivo za ulože u startap.
– Kao neko ko kompanijama pomaže u građenju brenda „poželjnog poslodavca“a time i u privlačenju najboljih kandidata za zapošljavanje, sada kroz segment benefita pomažemo kompanijama da se menjaju iznutra. Time činimo i Srbiju boljim mestom za rad – kaže Ćetković.
Pročitajte još:
Suosnivač platforme Benefiti.rs, Vladimi Jelić, ističe da je platforma nastala sa idejom da zaposelnima omogući izbor a kompanijama uštedi vreme i novac:
– Proizvodom koji smo razvili u potpunosti redefinišemo taj segment HR procesa i otvaramo vrata primene „people analytics-a“ i merljivog uticaja investicije u benefite na privlačenje, zadržavanje i motivaciju zaposlenih u kompanijama – ističe Jelić.
Benefiti.rs očekuju perspektivnu budunost jer kažu, nakon inicijalne investicione runde i partnerstva sa kompanijama „Manpower Group“ i „Ašert“ krajem 2020. godine, a sada dolaskom „Infostuda“, okružili su se strateškim partnerima koji su lideri u svojim oblastima.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari