
H&M na mukama: Kome, pa, treba letnja garderoba
Švedska maloprodajna kompanija H&M, koja se prevashodno bavi prodajom odeće, zabeležila je slabiji rast prodaje u drugom kvartalu

Poznata modna firma garderobe prijemčive cene H&M (Hennes & Mauritz) beleži slabu prodaju u drugom kvartalu ove godine. Glavni razlog nije ni inflacija, ni slabija kupovna moć potrošača, iako i one svakako igraju ulogu, već – meteorologija. Zbog hladnog vremena kupci još nisu počeli da kupuju garderobu za sezonu proleće-leto 2023.
Prodaja u drugom kvartalu, od 1. marta do 31. maja, je u odnosu na isti period prošle godine porasla za šest odsto, na 4,95 milijardi evra, navodi se na sajtu ove kompanije.
Tržišta su očekivala međugodišnji rast prodaje od sedam odsto, prenosi Rojters.
- Na prodaju u drugom kvartalu su uticali nepovoljni vremenski uslovi na nekoliko velikih tržišta H&M grupe - dodaje se u saopštenju te kompanije.
Pročitajte još:
Njihovo najveće tržište je Nemačka, podseća britanska agencija.
Švedska kompanija je istovremeno saopštila da je zadovoljna prvim rezultatima junske prodaje.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari