
Poznati proizvođač sapuna pod istragom: Zbog jedne stvari kupce dovode u zabludu
CMA smatra da Unileverovo korišćenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti

Proizvođač sapuna i krema Dove i proizvođač Hellmann’s majonez Unilever pod istragom su zbog tvrdnji da su neki proizvodi ekološki, što bi kupce moglo dovesti u zabludu.
Uprava za tržišno takmičenje (CMA) saopštila je da Unilever možda preuveličava koliko su neki njegovi proizvodi “zeleni”.
Unilever proizvodi poznate brendove poput sredstava za čišćenje Cif, sapuna Dove i dezodoransa Lynx. Objavio je da je “iznenađen i razočaran” objavom i opovrgao da su njegove tvrdnje "na bilo koji način obmanjujuće".
Pixabay
CMA je saopštio da određene izjave i jezik koje Unilever koristi na nekim proizvodima “izgledaju nejasno i uopšteno” i “kupce mogu dovesti u zabludu”.
Takođe, naveo je da su neki sastojci proizvoda na ambalaži predstavljeni tako da preuveličavaju koliko su prirodni, što je poznato pod nazivom “korporacijski greenwashing”.
CMA smatra da Unileverovo korišćenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti, jer kupci mogu preceniti ekološku prihvatljivost proizvoda.
Unilever je saopštio da je predan objavljivanju odgovornih tvrdnji koje su “transparentne i jasne”.
- Nastavićemo da sarađujemo s CMA-om i u potpunosti udovoljiti daljim zahtevima za informacijama - dodao je portparol.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari