
Aerodrom "Nikola Tesla" obavestio putnike kome da upute eventualne zahteve za nadoknadu štete
Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama

Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" obavestio je putnike, kojima je usled greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom terminalu 21. januara kasnio ili otkazan let, da eventualne zahteve za nadoknadu štete upute izabranoj avio-kompaniji koja je uvek prva tačka kontakta u situacijama sa kašnjenjima i otkazivanjem letova.
Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama.
-Još jednom se izvinjavamo na neprijatnostima i zahvaljujemo putnicima, avio-kompanijama, MUP-u i svim nadležnim službama na koordinaciji i saradnji da se saobraćaj te večeri normalizuje u najkraćem mogućem roku. Nastavićemo da sarađujemo sa nadležnim službama i svim činiocima u avio saobraćaju kako bi se situacije koje mogu da utiču na kašnjenje letova i potencijalno nezadovoljstvo putnika svele na minimum, navodi se u saopštenju.
Pročitajte još:
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari