
Konačno: Posle 60 godina, počinje velika rekonstrukcija Pančevačkog mosta!
Prema prikazanom dinamičkom planu, ukupno trajanje radova na projektu biće 1.314 dana

JP "Putevi Srbije" podnelo je Ministarstvu za zaštitu životne sredine zahtev za davanje saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu projekta rušenja i izgradnje prilaznih konstrukcija na desnoj obali drumsko-železničkog mosta preko reke Dunav - Pančevački most.
Reč je, inače, o državnom putu IB-47, deonica Beograd (Bogoslovija) - petlja Krnjača, piše eKapija.
Kako se navodi, predloženo je i rušenje postojećih konstrukcija, a prema prikazanom dinamičkom planu, ukupno trajanje radova na projektu biće 1.314 dana.
Projekat predviđa radove prvo na uzvodnoj, a zatim na nizvodnoj konstrukciji, kako bi se saobraćaj odvijao bez većih izmena. U planu je najpre izgradnja novih privremenih rampi, zatim rušenje postojećih konstrukcija po fazama i na kraju izgradnja novih konstrukcija po fazama.
Prilazne konstrukcije Pančevačkom mostu, na desnoj obali, izgrađene su u periodu od 1960. do 1964. godine i sastoje se od dva niza nezavisnih, prednapregnutih mostova - uzvodni, desni most za smer od Pančeva ka Beogradu i nizvodni, levi most za smer od Beograda ka Pančevu.
Kako je navedeno u idejnom projektu, koji je izradila firma "MHM Projekt" Novi Sad, novoprojektovane mostovske konstrukcije se sastoje od devet nezavisnih celina.
"Glavni pravac se može podeliti na uzvodnu i nizvodnu konstrukciju koje se sastoje od četiri, odnosno tri nezavisnie dilatacijske celine. U sklopu projekta se nalaze i dve rampe, tj. rampa 3 uz nizvodnu konstrukciju i rampa 4 uz uzvodnu konstrukciju", piše u dokumentu.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari