
Jelisaveta Lazarević imenovana za direktorku sadržaja Bloomberg Adrije
Njena vizija uključuje intenzivnije korišćenje podataka za personalizaciju sadržaja i jačanje analitičkog tima koji podržava poslovnu zajednicu

Medijska kuća Bloomberg Adria imenovala je Jelisavetu Lazarević za direktorku sadržaja (CCO). U svojoj novoj ulozi, Lazarevićeva će voditi tim glavnih urednika svih platformi i biti odgovorna za strategiju kreiranja i distribucije sadržaja kroz sve kanale Bloomberg Adrije, uključujući TV, digital, događaje, društvene mreže i magazin Bloomberg Businessweek Adria. Lazarevićeva je od osnivanja Bloomberg Adrije bila uključena u proces proizvodnje i prezentovanja sadržaja, kao urednik na televiziji i programski urednik konferencija.
"Medijska industrija se potpuno menja – granice između različitih tipova medija nestaju, a očekivanja korisnika rastu. Moj prvi zadatak je da, zajedno sa timom, razvijem strategiju koja će našim korisnicima pružiti sadržaj potreban za donošenje poslovnih odluka, gde god da se nalaze“, izjavila je Lazarevićeva.
Planira da dalje razvija strategiju koja će korisnicima pružiti relevantan sadržaj potreban za donošenje poslovnih odluka. Njena vizija uključuje intenzivnije korišćenje podataka za personalizaciju sadržaja i jačanje analitičkog tima koji podržava poslovnu zajednicu.
"Kompanije koje uspevaju su one koje koriste podatke da bi razumele svoje korisnike i prilagodile im sadržaj. Naš analitički tim će nastaviti da pruža projekcije o ekonomskim kretanjima, podržavajući biznis zajednicu“, dodala je.
Pročitajte još:
Lazarevićeva je istakla važnost pravovremene i sadržajne komunikacije za poslovne ljude i kompanije, naglašavajući da je današnji fokus na stvaranju vrednosti za sve stejkholdere, a ne samo za akcionare. Takođe je naglasila značaj digitalne pismenosti i održivosti za nove generacije, koje očekuju transparentnost i trenutni pristup informacijama.
„Biznis ekosistem u Adria regionu je dinamičan i raznolik, sa značajnim potencijalom za dalji razvoj. Mali i srednji biznisi su kičma naših privreda, dok kompanije iz IKT sektora postavljaju naš region na svetsku mapu uspeha“, rekla je Lazarevićeva.

Celokupna regionalna produkcija Bloomberg Adrije sada je dostupna globalnoj mreži korisnika Bloomberg Terminala, što omogućava bolju prepoznatljivost regionalnih priča i pozicioniranje Adria regiona na svetskoj poslovnoj mapi.
„Ovakve priče mogu doprineti prepoznatljivosti i pozicioniranju našeg regiona na globalnom poslovnom i investicionom ekosistemu“, zaključila je Lazarevićeva.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari