
LVMH je prodao svoj udeo u brendu Stela Mekartni
Konglomerat kompanija luksuzne robe „rešio“ se firme kćerke legendarnog muzičara

Industrija luksuznih proizvoda je duboko u krizi i to pokazuje najnoviji potez vodeće firme u branši, evropskog LVMH (Luj Viton) koji se rešio još jednog brenda koji ne donosi profit.
Dizajnerka Stela Makartni (Stella McCartney), kćerka frontmena čuvenih Bitlsa Polama Mekartnija, pokrenula istoimeni brend 2001. godine pod okriljem Guči Grupe (danas Kering) a njegov ekološki aspekt (izbegavanju prirodne kože i krzna, ali u upotrebe lepka) privukao je da tu investira i LVMH 2019. godine.
Sada se konglomerat sa sedištem u Francuskoj, poznat po agresivnim akvizicijama i kupovinama brendova na kojima se ne štedi, povukao i to je signal da je potražnja za luksuznom robom u velikoj krizi, javlja Blumberg.
BONUS VIDEO
Pročitajte još:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari