
Kineska Nova godina "srušila" Volvo?
To je dovelo do pada akcija kompanije za 2,61 odsto u današnjem trgovanju na berzama

Kompanija "Volvo kars" objavila je danas da je u januaru prodaja automobila pala za pet odsto na godišnjem nivou, na 50.820 automobila.
Švedska firma dodala da je pad u velikoj meri uslovljen vremenom posvećenom proslavi Kineske nove godine, preneo je Rojters.
To je dovelo do pada akcija kompanije za 2,61 odsto u današnjem trgovanju na berzama.
"Volvo kars", koji je u većinskom vlasništvu kineske kompanije ''Geeli holdinga'', saopštio je da je broj elektrifikovanih automobila, uključujući potpuno električna i plag-in hibridna vozila, porastao za 17 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Pročitajte još:
To je činilo 44 odsto ukupne prodaje.
Najprodavaniji model Volvoa u januaru bio je XC60, sa 18.972 prodatih primeraka, što je nešto više nego pre godinu dana, a slede XC40/EX40, sa ukupno 8.736 prodatih vozila, što je pad za više od 20 odsto u odnosu na januar prošle godine.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari