
Umesto 40, trebaće nam samo 10 minuta! Meštani podjeličkih sela jedva čekaju da se otvori nova deonica auto-puta od Preljine do Požege
Na deonici radi 400 radnika u tri smene

Jedna od ključnih saobraćajnih deonica za žitelje Zapadne Srbije svakako je izgradnja auto-puta od Preljine do Požege koja ulazi u završnu fazu.
Meštani podjeličkih sela ne mogu da dočekaju kada će se provozati novim tunelima koji će im olakšati svakodnevno funkionisanje.
- Kad iz Čačka do Lučana moram preko Markovice, odmah me zaboli glava. Put je u lošem stanju, niko ništa nije ulagao u tu infrastrukturu decenijama. Puno je krivina i rupa, teško je njim ići i preko zime i preko leta. Sada, kad se otvori ova deonica, stizaćemo za desetak minuta, a inače se vozimo oko 40 minuta - rekao je za RINU meštanin Rade Janković.
RINA
Do sada je izvedeno više od 86 odsto predviđenih radova na poddeonici četiri, koja spaja tunele Laz i Munjino brdo. U tunelu Laz završeni su svi građevinski i radovi na elektromašinskom opremanju tunela. Na radnom zadatku je oko 400 radnika, koji rade u tri smene.
- Radovi se izvode po planiranoj dinamici i bez većih građevinskih problema. Kada se radovi u tunelskim cevima završe do određenog stepena koji ne ometa montažu elektromašinske opreme, pristupa se ugradnji opreme. Očekuje se puštanje pod stalni napon za elektroenergetsko napajanje koje je preduslov za početak takozvanih funkcionalnih ispitivanja kojima se proveravaju svi sistemi elektroenergetskog napajanja, telekomunikacioni sistemi i sistemi za automatsko upravljanje - rekao je šef nadzora inženjer Vladimir Petrović.
RINA
U desnoj cevi tunela Munjino brdo u toku su radovi na završetku sekundarne podgrade i izgradnji kablovskih kanala ispod pešačkih staza kroz koje se montiraju nosači za različite vrste instalacija.
- U levoj tunelskoj cevi u toku su preostali radovi na primarnoj podgradi, podnožnim svodovima -ističe Petrović.
RINA
Deonica od Pakovraća do Požege dužine je 19,5 kilometara i rad na njoj je vrlo složen jer se upravo tu nalaze dva veoma dugačka tunela Laz - 2.850 metara, i Munjino brdo - 2.740 metara.
Teren na kom se radi je izuzetno težak, tako da su rokovi za završetak radova pomereni, a prema poslednjim najavama, trebalo bi da bude gotova i puštena u saobraćaj na Vidovdan.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari