
Hermes diše za vrat Luj Vitonu
Drugi po značaju francuski modni gigant sada vredniji od 300 milijardi evra

Tržišna vrednost francuske modne kompanije poznate kod nas kao Hermes (francuski Erme) danas je prešla granicu od 300 milijardi evra, što je omogućilo proizvođaču čuvene birkin torbe da se približi svom najvećem rivalu u luksuznoj industriji, modnom konglomeratu LVMH (Luj Viton-Moet-Henesi).
Akcije kompanije Herme na Pariskoj berzi su porasle na rekordne vrednosti nakon objave vrlo dobrih rezultata za četvrti kvartal 2024, tako da je ukupna vrednost firme dostigla približno 307 milijardi evra, prenosi Blumberg.
Firma je tako smanjila jaz sa najvećom kompanijom francuskog berzanskog indeksa CAC 40, konglomeratom za luksuznu robu LVMH.
Tržišna vrednost firme Hermes porasla na oko 86 odsto vrednosti LVMH, iako ima manje od jedne petine prihoda svog rivala.
LVMH, vlasnik brenda Kristijan Dior, prema tržišnim procenama sada vredi oko 358 milijardi evra.
Hermes je takođe povećala distancu u odnosu na gigante francuske industrije kao što su proizvođač aviona Erbas i energetska grupacija Total enerži.
Današnji rast akcija još jednom naglašava ogromnu ulogu koju luksuzni sektor igra na francuskom tržištu, dodaje njujorška agencija.
Brend Hermes i dalje ima snažnu bazu lojalnih i bogatih kupaca koji troše novac na veoma ekskluzivne kožne torbe i parfeme, dok druge firme poput Barberija i Gučija imaju značajne probleme sa prodajom.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari