
Samo žestina i šampanjac: Perno se rešava vinarija
Francuska grupacija za ekskluzivna pića menja fokus

Francuska grupacija „Perno Rikar“ (Pernod Ricard) objavila je danas da prodaje sedam vinarija u Španiji, u Australiji i na Novom Zelandu zbog slabe potražnje za vinom i najavila da će više razvijati svoje elitne brendove šampanjca i žestokih pića koje pokreću rast njenog poslovanja.
Kompanija koja poseduje brendove kao što su viski „džejmson“, votka „absolut“ ili tekila „olmeka“ će ovom prodajom ostati bez 10 poznatih brendova vina kao što su „džejkobs krik“ (Jacob’s Creek) ili „kampo vieho“ (Campo Viejo).
„Perno Rikar“ je prethodno objavio da je njegov prihod od prodaje pomenutih 10 vina pao za 7% međugodišnje u prvom kvartalu 2024, javlja CNN.
Međunarodna organizacija za vinovu lozu i vino (OIV) je saopštila da je globalna potrošnja vina prošle godine pala na najniži nivo za poslednjih 27 godina, za 2,6% godipnje na 221 miliona hektolitara.
Konzumacija vina je u stalnoj silaznoj putanji od 2018. godine zbog manje potrošnje u Kini i visoke inflacije koja je umanjila raspoložive prihode širom sveta.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari