
Niste dobili 10.000 dinara, a imate pravo? Evo kako da proverite zašto, do odgovora vas dele dva klika
Ministar finansija Siniša Mali istakao je da je država investirala impresivnih devet milijardi evra u ovu pomoć, ali da to nije imalo negativne efekte

Isplata novčane pomoći u iznosu od 10.000 dinara po detetu počela je pre dva dana i završena je juče, obuhvativši oko 1,1 milion mališana. Ministar finansija Siniša Mali istakao je da je država investirala impresivnih devet milijardi evra u sve ove pomoći, ali da to nije imalo negativne efekte na makroekonomiju.
Kao i prethodnih puta, očekivano je bilo nekoliko reklamacija i problema u vezi sa isplatom. Ukoliko građani nisu primili novac, ili su naišli na bilo kakve greške, pozvani su da prijave problem putem sajta Uprave za trezor na https://idp.trezor.gov.rs.
Proces prijave problema je jednostavan i sastoji se od samo dva koraka. Prvo, korisnici treba da kliknu na treću opciju "Prijava problema" na sajtu Uprave za trezor. Zatim, popunjavanjem ličnih podataka - imena i prezimena, JMBG-a, broja lične karte korišćene prilikom registracije, adrese elektronske pošte, broja mobilnog telefona i tipa korisnika - korisnici mogu detaljno prijaviti problem koji je vezan za isplatu novčane pomoći.
Printscreen/Uprava za trezor
Nakon unosa podataka, potrebno je kliknuti opciju "pošalji" kako bi se problem registrovao i započeo proces rešavanja.
Ova pomoć predstavlja značajan korak u podršci porodicama širom zemlje i osigurava bolje uslove za odrastanje naše dece.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari