
Veći prihodi, manji dug: Telekom Srbija zadržao lidersku poziciju
Prihodi porasli devet odsto a profit povećan 20 odsto više nego u 2020.

– Liderska pozicija u svim kategorijama pokazuju da naša kompanija ima kapaciteta za dalje širenje u regionu – ocenio je danas generalni direktor „Telekoma Srbija“ Vladimir Lučić poslovne rezultate u prvoj polovini 2021. godine.
On je rekao da je „Telekom“ zabeležio rekordan rast prihoda od devet posto u odnosu na 2020. što je rast od preko četiri milijarde dinara.
Održan prirodan rast broja korisnika
„Telekom“ Srbije prema RATEL u prvu polovinu godine završio i kao prvi operater u fiksnoj i mobilnoj telefoniji, kao i po broju internet i tv pretplatnika.
– I dalje imamo prirodan rast u broju korisnika mobilne, interneta i TV što pokazuje da će naše tržišno učešće i dalje rasti – rekao je Lučić.
Naveo je da je jedan od ciljeva dalje širenje u regionu, i da je Severna Makedonija perspektivno tržište gde „Telekom“ biti bitan telekomunikacioni igrač.
Istakao je da je profit pre oporezivanja kompanije porastao je za 20 posto, a profit je više od četiri puta veći nego lane.
Lučić ističe da su zadovoljni sa nekolio dobrih poteza koje su učinili u konsolidaciji firme u prvoj polovini godine.
– Sve kablovske operatere koji su bili spojeni u “Supernovu” spojili smo sa “Telekomom” i sada imamo jedno pravno lice, a to će nam omogućiti dalji rast prihoda i racionalizaciju troškova. Spojili smo takođe našu MTS banku sa Poštanskom štedionicom i time smo postali vlasnik 10 odsto jedne velike i perspektivne banke – objašnjava Lučić.
Kod korisnika sport „presuđuje“
Direktor Lučić kaže da je to što na je na „Telekomovim“ kanalima „Arena sport“ startovala španska „Primera“, kao i portugalsko prvenstvo, veoma značajno za publiku.
– Sport je nesumnjivo najbitniji sadržaj koji odlučuje korisnika kog će operatora da uzme. Osim španske i portugalske lige napomenuo bih da ove godine imamo i sve utakmice Lige šampiona i Lige Evrope. Dobar sportski sadržaj nam je omogućio veći rast broja korisnika u Srbiji, BiH i CG ali i širenje „Arene“ u regionu. U zadnje dve godine Arena je značajno povećala svoju prisutnost u Sloveniji, Hrvatskoj i Makedoniji – kaže Lučić.
Pročitajte još:
Lučić se osvrnuo i na veliku bura koja se podigla oko prenosa engleske Premijer lige.
– Građani dobijaju ono što su svih ovih godina želeli, a to je sav kvalitetan fudbal na jednom mestu. Engleska Premijer liga jeste najkvalitetnije fudbalsko takmičenje i dobijanjem njenih prava na šest godina naša kompanija je obezbedila značajno povećanje prihoda kroz povećanje broja korisnika u “Telekomu Srbija” i njenim ćerkama firmama u regionu. Ovo je prvi put da jedan sportski kanal ima tako dobru ponudu sporta i potpuno sam siguran u isplativost ovakvog poslovnog poteza – zaključuje Vladan Lučić u intervjuu za “Večernje novosti”.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari