aktuelno

Kada odanost nije samo reč

10.05.2023

16:08

0

Konkurencija tržnih centara u Beogradu podignuta je na novi nivo sa loyalty programom koji je pokrenuo Ada Mall.

Kada odanost nije samo reč
Copyright Promo/privatna arhiva

Taj šoping centar poneo je prestižnu nagradu za digitalnu transformaciju, koja je dodeljena za pionirski projekat Ada Mall Loyalty Club. Generalni direktor Ada Mall-a, Alex Linchev, nije krio svoje zadovoljstvo zbog toga što su postali prvi šoping centar sa ovakvim programom. Sa njim smo razgovarali o svim pojedinostima ovog revolucionarnog prvog projekta u Srbiji.

Od ogromnog broja pogodnosti koje vaš Loyalty Club pruža kupcima, koje biste izdvojili kao najznačajnije?

Ada Mall Loyalty Club pokrenut je početkom 2021. godine i prvi je takve vrste u regionu. Predstavlja platformu lojalnosti na dva nivoa (Basic i VIP) i generiše gotovo 14% prometa tržnog centra (isključujući hranu i usluge).

Program je privukao gotovo 70% zakupaca prostora koji su se svojim popustima pridružili programu. Inače, članstvo u Ada Mall Loyalty Club-u je besplatno, a dostupna je i aplikacija za iOS i Android.

Ceo program pokreće naše čvrsto uverenje da bi kupci koji svakodnevno posećuju Ada Mall trebalo da budu nagrađeni za svoju lojalnost. Što više kupujete, više bodova ostvarujete, a to omogućava šansu da se osvoje skupocene nagrade – besplatno!

Možete jesti, gledati filmove ili ići u kupovinu, a svaki račun koji skenirate sami ili uz pomoć naših ljubaznih devojaka na Info pultu, nagrađuje vas bodovima koje možete iskoristi u Ada Loyalty Club-u u zamenu za jako vredne nagrade.

Na koji deo loyalty programa ste posebno ponosni?

 Prvo, Ada Mall Loyalty Club pored bodova nudi i poklone, vaučere u ukupnoj vrednosti od preko 150.000e, prilagođene popuste za osnovne i VIP kartice, čak i ekskluzivno organizovane događaje samo za članove kluba.

Drugo, naše lojalne kupce smo nagradili i tako što smo omogućili dodatne pogodnosti kod naših partnera kao što su Air Serbia, Madlenianum pozorište, privatni zdravstveni sistem Medigroup, iznajmljivanje bicikala Markoni, itd.

U toku su, takođe, pregovori sa još nekim našim prijateljima poput turističkih agencija, muzeja i odmarališta.

Kako komentarišete nedavno dobijenu nagradu za digitalnu transformaciju?

Izuzetno smo ponosni na to što smo jedini šoping centar u Srbiji koji je nagrađen značajnim priznanjem i prepoznat kao lider u digitalnoj transformaciji. Uložili smo srce i um da bi stvorili najpristupačniju moguću aplikaciju, a baza članova Ada Loyalty Club-a porasla je sa 3.000 na preko 45.000 korisnika, praveći revoluciju u načinu na koji šoping centri imaju interakciju sa posetiocima.

Nastavićemo da se trudimo da poboljšamo našu aplikaciju, ali i da slušamo naše potrošače i implementiramo njihove sugestije, jer je Ada Mall Loyalty Club osmišljen zbog njih.

 

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Promo

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike