
„Najveći pad u istoriji jedne automobilske marke“
Američka Telsa sada pravi već ozbiljne gubitke u prodaji u Evropi

Prodaja vozila kompanije Tesla na ključnim evropskim tržištima opala je i tokom marta, prema podacima britanske kampanje za promociju električnih vozila FerČejndž (FairChange).
Tesla je u martu prijavila 3.157 prodatih automobila u Francuskoj, 911 u Švedskoj i 2.211 u Norveškoj, što je pad od 37%, 64% i 1% u odnosu na prošlu godinu, pokazuju zvanični podaci, javlja Rojters.
U Danskoj je prijavljeno ukupno 593 prodatih vozila, što je pad od 66%, a u Holandiji je pao za 61% na 1.536.
Kvartalna prodaja opala je za 41% u Francuskoj, 55% u Švedskoj, 13% u Norveškoj, 56% u Danskoj i 50% u Holandiji.
Pročitajte još:
Tržišni udeo Tesle u Francuskoj pao je na 1,6% u kvartalu koji je završen u martu.
Rast je zabeležen u Portugalu za 2% u poslednjih mesec dana, ali prodaja je kvartalno pala za
26%, uprkos ubrzanom trendu kupovine električnih vozila u toj zemlji.
– Nikada nijedna marka automobila nije doživela takav globalni pad – rekao je pokretač kompanje, Kventin Vilson.
Kako se navodi, potrošači izbegavaju kupovine Teslinih modela najviše zbog približavanja vlasnika kompanije Tesla i bliskog saradnika američkog predsednika Donalda Trampa, Ilon Maska, strankama kranje desnice u Evropi.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari