aktuelno

Dizajn koji je prevario svet: Na desetine hiljada ljudi mesečno traži brend automobila koji ne postoji

26.03.2025

16:09

0

Autor: A. M.

Evo koji automobilski gigant je odgovoran za ovu grešku

Dizajn koji je prevario svet: Na desetine hiljada ljudi mesečno traži brend automobila koji ne postoji
Copyright Pexels

Pre četiri godine, južnokorejski brend automobila Kia predstavio je novi, modernizovani logo u spektakularnoj dron i vatromet prezentaciji.

Iako su njihova vozila i dalje među najprepoznatljivijima na putevima širom sveta, sam logo je izazvao više konfuzije nego oduševljenja - posebno među vozačima i korisnicima interneta.

Novi minimalistički dizajn, koji povezuje slova u futuristički simbol, mnogi su počeli da tumače kao “KN” umesto “KIA”.

Ova vizuelna zabuna pokrenula je pravu malu digitalnu misteriju: broj pretraga pojma “KN automobil” naglo je skočio, dostigavši čak 30 hiljada mesečnih pretraga na Guglu.

Dizajn koji je prevario svet: Na desetine hiljada ljudi mesečno traži brend automobila koji ne postojiPexels
 

Zbunjeni korisnici su masovno pokušavali da otkriju o kom se to novom brendu radi - da li je “KN” novi proizvođač, futuristički model ili možda čak električni automobil sledeće generacije? Odgovor je, naravno, daleko jednostavniji: radi se o Kiji i njihovom redizajniranom logotipu.

Zanimljivo je da su pojedini Kijini saloni u SAD-u, poput onih u Hjustonu, čak kreirali posebne stranice na svojim sajtovima sa nazivom “Šta je KN automobil?”, ne bi li iskoristili priliku i privukli posetioce koji su tražili nepostojeći brend.

Iako se početni talas zabune sa godinama stišao, komentari korisnika na društvenim mrežama i dalje povremeno podsećaju na to da dizajn logotipa, koliko god bio moderan, mora biti i čitljiv.

Dizajn koji je prevario svet: Na desetine hiljada ljudi mesečno traži brend automobila koji ne postojiPexels
 

U eri brzih pogleda i još bržih guglanja, izgleda da dobar logo mora da bude više od stila - mora da komunicira jasno.

Dakle, ako ste i vi pomislili da je “KN” neka nova marka na tržištu - niste jedini. U stvari, samo ste još jedan dokaz koliko jak uticaj može imati jedan zbunjujući detalj u vizuelnom identitetu, piše Jutarnji.

BONUS VIDEO:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike