
Dizajn koji je prevario svet: Na desetine hiljada ljudi mesečno traži brend automobila koji ne postoji
Evo koji automobilski gigant je odgovoran za ovu grešku

Pre četiri godine, južnokorejski brend automobila Kia predstavio je novi, modernizovani logo u spektakularnoj dron i vatromet prezentaciji.
Iako su njihova vozila i dalje među najprepoznatljivijima na putevima širom sveta, sam logo je izazvao više konfuzije nego oduševljenja - posebno među vozačima i korisnicima interneta.
Novi minimalistički dizajn, koji povezuje slova u futuristički simbol, mnogi su počeli da tumače kao “KN” umesto “KIA”.
Ova vizuelna zabuna pokrenula je pravu malu digitalnu misteriju: broj pretraga pojma “KN automobil” naglo je skočio, dostigavši čak 30 hiljada mesečnih pretraga na Guglu.

Zbunjeni korisnici su masovno pokušavali da otkriju o kom se to novom brendu radi - da li je “KN” novi proizvođač, futuristički model ili možda čak električni automobil sledeće generacije? Odgovor je, naravno, daleko jednostavniji: radi se o Kiji i njihovom redizajniranom logotipu.
Zanimljivo je da su pojedini Kijini saloni u SAD-u, poput onih u Hjustonu, čak kreirali posebne stranice na svojim sajtovima sa nazivom “Šta je KN automobil?”, ne bi li iskoristili priliku i privukli posetioce koji su tražili nepostojeći brend.
Iako se početni talas zabune sa godinama stišao, komentari korisnika na društvenim mrežama i dalje povremeno podsećaju na to da dizajn logotipa, koliko god bio moderan, mora biti i čitljiv.
Pexels
U eri brzih pogleda i još bržih guglanja, izgleda da dobar logo mora da bude više od stila - mora da komunicira jasno.
Dakle, ako ste i vi pomislili da je “KN” neka nova marka na tržištu - niste jedini. U stvari, samo ste još jedan dokaz koliko jak uticaj može imati jedan zbunjujući detalj u vizuelnom identitetu, piše Jutarnji.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari