aktuelno

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platforme

27.01.2025

16:04

0

Autor: A. M.

Njegova budućnost zavisi od pronalaženja balansa između potrebe za zaradom i očuvanja korisničkog iskustva

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platforme
Copyright Profimedia

YouTube oglasi postaju sve veći izazov za korisnike, prelazeći granice strpljenja mnogih.

Dok neki biraju da plate YouTube Premium kako bi izbegli reklame, drugi se suočavaju sa sve dužim i invazivnijim oglasima koji ozbiljno narušavaju korisničko iskustvo.

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platformeProfimedia
 

Reklame koje frustriraju korisnike

Na društvenim mrežama sve češće se pojavljuju priče o ekstremno dugim reklamama - čak i nekoliko sati trajanja.

Jedan korisnik Reddita podelio je snimak reklame duge dva sata i 52 minuta za video koji traje manje od sat vremena.

Iako je dugme za preskakanje bilo prisutno, što ukazuje na moguće korišćenje ad blockera, i korisnici bez ovih alata prijavljuju duže reklame nego ikada pre, često prelazeći granicu od minut i po.

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platformeProfimedia
 

Ad blockeri pod lupom

Mnogi veruju da YouTube reaguje na prisustvo ad bloCkera produžavanjem reklama ili onemogućavanjem njihovog preskakanja.

Greške u radu ad blockera takođe mogu rezultirati izuzetno dugim reklamama, gde alat možda delimično funkcioniše, ali ostavlja dugme za preskakanje skrivenim.

Zvanični stav

YouTube brani reklame kao ključni deo podrške platformi i kreatorima. Prema njihovim pravilima, standardne nepreskočive reklame ne bi trebalo da prelaze 15 sekundi.

Ipak, kompanija priznaje da detektuje korisnike sa ad blockerima i sprovodi mere kako bi ih obeshrabrila, uključujući opciju blokiranja pristupa sadržaju.

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platformeProfimedia
 

Korisnici pred izborom

YouTube korisnici danas imaju tri opcije:

Plaćanje YouTube Premium-a - za sadržaj bez reklama.

Prihvatanje reklama - koje postaju sve duže i invazivnije.

Odustajanje od platforme - i traženje alternativnih rešenja.

Zabava je gotova: YouTube ima novu strategiju za borbu protiv ad blockera - korisnici beže na druge platformeProfimedia
 

Budućnost YouTube iskustva

YouTube ostaje dominantna platforma, ali rastuće frustracije korisnika zbog reklama mogu dovesti do većeg prelaska na Premium ili čak prelaska na druge platforme.

Kako monetizacija sadržaja postaje sve izazovnija, odnos između korisnika, kreatora i reklama postaje sve kompleksniji, a budućnost YouTube-a zavisi od pronalaženja balansa između potrebe za zaradom i očuvanja korisničkog iskustva.

BONUS VIDEO:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike