
Počivaj u miru, Duo: Nema više pretnji za neurađene lekcije na Duolingu - kompanija potvrdila smrt maskote
Budućnost aplikacije je neizvesna

Aplikacija za učenje jezika Duolingo zvanično je objavila da je njihova svetski poznata maskota, sova Duo, preminula.
Ova neobična objava deo je marketinške strategije kompanije, verovatno osmišljena kao PR kampanja za privlačenje pažnje na mogući budući rebrend.
Kompanija sa sedištem u Pensilvaniji, koja je na društvenim mrežama podelila vest o Duoovoj smrti, uz napomenu da su okolnosti njegove smrti pod istragom.
Ovaj potez je u skladu sa Duolingovim prethodnim viralnim kampanjama, gde je njihova maskota stekla reputaciju zbog upornog podsećanja korisnika da nastave sa svojim jezičkim lekcijama.
- Iskreno, verovatno je umro čekajući da konačno uradiš svoju lekciju, ali šta mi znamo? Svesni smo da je imao mnogo neprijatelja, ali vas ljubazno molimo da se suzdržite od komentara o tome zašto ga mrzite. Ako se ipak osećate primoranim da podelite svoja osećanja, molimo vas da uz to ostavite i broj vaše kreditne kartice kako bismo vas automatski pretplatili na Duolingo Max u njegovu čast - objavio je Duolingo.
Kako bi dodatno obeležili ovu tužnu vest, Duolingo je promenio svoju profilnu sliku na X/Twitter platformi, dodajući crne X znakove preko Duoovih očiju.
Ova objava izazvala je lavinu reakcija na društvenim mrežama - dok su jedni izražavali žaljenje, drugi su sa olakšanjem dočekali vest o "smrti" upornog podsetnika na propuštene lekcije.
- Hvala Bogu! Sad više nemam osećaj krivice što nisam naučio španski - napisao je jedan korisnik.
Duo je godinama je neumorno podsećao milione korisnika da urade svoje jezičke lekcije - nekad blagim podsticajima, nekad surovom i nepopustljivom upornošću.
- Istraga je u toku i ne možemo davati dodatne komentare u ovom trenutku. Znamo da nijedna posvećena sova ne padne tek tako. Pratite naše društvene mreže dok otkrivamo šokantnu (i verovatno apsurdnu) istinu iza njegove prerane smrti - rekli su iz Duolinga.
Duolingo je poznat po nekonvencionalnim i zabavnim marketinškim kampanjama koje često postaju viralne, a ova poslednja "tragedija" još jednom je dokazala njihovu sposobnost da privuku pažnju i izazovu reakcije korisnika širom sveta.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari