
Jesu li Srbi i u krizi ostali verni svom omiljenom brendu automobila?
Ekonomska kriza, koja je malo ispraznila budžete kupaca a prilično podigla cene automobila kao da nije uticala na izbor kupaca, pokazuje analiza sajta Polovni automobili

Kupcima novih automobila u Srbiji i dalje su presudan faktor u odabiru omiljeni brend i određeni model. Za ono što su zamislili kao najbolje za sebe, kupci su spremni da plate između 13.000 i 20.000 evra, pokazalo je novo istraživanje sajta Polovni automobili.
Istraživanje beleži i razliku u „ukusu“ kupaca novih i polovnih automobila jer, za razliku od polovnjaka gde se preferiraju dizelaši, kod prodaje novih automobila u prošloj godini dominirali su oni sa benzinskim motorom.
Zanimljivo je i da je značajno porasla popularnost modela na hibridni pogon, pokazalo je istraživanje realizovano u okviru Online sajma novih automobila i motocikala, koji se održava na sajtu Polovni automobili do 17. aprila.
Analizirana je prodaja novih vozila u 2022. godini, a istraživanje je obuhvatilo i anketu 8.510 posetilaca sajta, koji su u potrazi za novim ili polovnim automobilom.
Pročitajte još:
Na osnovu podataka prikupljenih u saradnji sa „CUBE Team-om“, tokom 2022. godine u Srbiji je prodato 22.785 novih automobila, što je za šest odsto manje u odnosu na prodaju ostvarenu tokom 2021. godine.
Naizgled loš podatak ne izgleda toliko crno, ako se uzme u obzir da je prodaja polovnih automobila iz uvoza tokom 2022. godine bila manja za osam odsto u odnosu na 2020.
BONUS VIDEO
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari