
Praktičniji, pregledniji i pametniji: Početkom sledeće godine stiže novi „Nissan Qashqai“, pogledajte unutrašnjost
Unapređen je sistem, gepek veći, a kabina luksuznija

Pre skoro mesec dana imali smo priliku da pogledamo tizer za novi „Nissan Qashqai“ koji nam je samo zagolicao maštu i otkrio delić automobila. Ovog puta Japanci su nam otkrili nešto više detalja.
Ono što je jasno na prvi pogled je da će novi model biti praktičniji, pregledniji, a najviše od svega pametniji i luksuzniji.
Zbog pandemije koja traje sve je prebačeno na onlajn prezentacije, ostali smo bez velikih sajmova automobila, prezentacija i test vožnji.A da bi se održala tenzija, tu je postepeno predstavljanje novih modela.
Novi „Nissanov“ SUV donosi potpuno novu i prostraniju kabinu, koja, kako kažu, odiše premijum materijalima.
Vrata prtljažnika se otvaraju i zatvaraju bez dodira omogućavaju pristup ovom prostoru i kada ruke nisu slobodne. Ukupan kapacitet je povećan za više od 50 litara u odnosu na model prethodne generacije, delimično zbog spuštanja poda prtljažnika, još nije poznata tačna zapremina.
U kabini će biti i više mesta za sitnice, a džepovi u vratima mogu da prime flaše od 1,5 litara.

Printscreen
Potpuna digitalizacija i unapređenje sistema
Novi „Qashqai“ biće opremljen unapređenim infotejment sistemom, kompatibilnim sa pametnim telefonima, Wi-Fi opcijom za sedam uređaja i uslugom „NissanConnect“ – aplikacijom za kontrolu i praćenje vozila.
Ima i digitalnu instrument-tabla od 12.3-inča koja se kontroliše pomoću taktilnog prekidača smeštenog na upravljaču. Osim toga, novi „Qashqai“ nudiće i head-up displej od 10,8 inča.
Ekran multimedijalnog sistema će sa dijagonalom od devet inča biti veći nego aktuelni, a sadržaće navigaciju, postavke za zabavu i profile sa memorijom koji omogućavaju da navigacija, muzika i sistemske preferencije budu prilagođene svakom vozaču.
Mobilne telefone biće moguće puniti i bežično, a povezanost je dostupna svim putnicima zahvaljujući konzoli koja sada nudi prednje i zadnje USB priključke za punjenje sa USB-A i USB-C portovima.
Audio-sistem nosi potpis Bose® Premium i sastoji se od 10 zvučnika i pojačala smeštenog u prtljažniku.

Printscreen
A unutra – luksuz
Unapređen je i sam raspored na centralnoj konzoli, a glavno mesto zauzima novi, pametni i manji selektor brzina za verzije sa automatskim menjačem. Velika pažnja posvećena je kvalitetu i dizajnu ergonomske ručice, kao i tasterima sa taktilnim osećajem.
Na verzijama sa 4×4 pogonom, prekidač za režim vožnje je stilizovan sa mat hromiranim prstenom i piano crnom završnom obradom
Kada su sedišta u pitanju, otkriveno je da je samo za dizajn Nappa kože bilo potrebno 25 dana i više od 60 minuta za novi vezeni 3D štep u obliku dijamanta.
Ako ste mislili da je ovde kraj luksuza, pogrešili ste. Uvedena je i funkcija masaže sedišta sa tri načina rada za prednja i sa prilagođenim podešavanjima preko sistema „NissanConnect“. U celoj kabini se koristi i novo belo ambijentalno osvetljenje.
Bezbedniji za vožnju zbog bolje preglednosti
Bolja vidljivost omogućena je napred, bočno i pozadi. Poboljšanja uključuju širi ugao vetrobranskog stakla, tanje prednje stubove i bočna ogledala postavljena na vrata (umesto na A-stub) smanjujući nepregledne zone.
Sudeći po svemu, nestrpljivi smo da početkom sledeće godine vidimo kako izgleda novi model japanskog proizvođača. Do tada pogledajte ovaj kratak video.
Saznaj više:
Zimski problemi u vožnji: Zbog vaše bezbednosti obratite pažnju na ove stavke
“Opel” menja imidž, sada i “munja” drugačije izgleda
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari