aktuelno

Iza maske kojom je JK podelila publiku! Ovako joj je pomogla da prenese jaku poruku, a evo i šta još treba da znate o brendu „Buerlangma"

15.08.2023

11:04

0

Autor: Milica Gudžulić

Još od Nedelje mode u Londonu, održane proteklog februara, privlači ogromnu pažnju

Iza maske kojom je JK podelila publiku! Ovako joj je pomogla da prenese jaku poruku, a evo i šta još treba da znate o brendu „Buerlangma"
Nedelja mode u Londonu 2023 - Copyright Profimedia

Već vrlo dobro poznati brend, posebno među izvođačima, „Buerlangma", „rodio se", na iznenađenje pojedinaca, tek 2020. godine. Usred neizvesnosti koju je pandemija takođe sa sobom bila donela, dizajner Ćići Jen i supermodel Bočao Jen (QiQi Yuan, BoChao Yuan) počeli su da se na vrlo kreativan način igraju sa satenom, svilom, taftom, ali i PU kožom, te 3D nosivim „uređajima"... Stvorivši tako i sasvim novi pristup u svetu mode.

Proteklog februara u okviru Nedelje mode u Londonu nema koga nisu ostavili bez reči kolekcijom za jesen/zimu koja je (možda i prvi put ikad) počela vriskom modela. Nosila je naziv „Do it like a villain" (uradi to kao zlikovac), a razarajući uzvik sa početka u stvari je bila poruka:

- Promena dolazi.

Što se tiče teme, kreacije im nisu bile samo „slika" negativaca iz filmova, predstava, legendi, već i reprezentacija njihove kulturne i društvene fluktuacije, gde je konvencija od strane mladih i te kako izazvana, te njihova individualnost i kreativnost biva prihvaćena.

Iza maske kojom je JK podelila publiku! Ovako joj je pomogla da prenese jaku poruku, a evo i šta još treba da znate o brendu „Buerlangma"„Buerlangma" maska, Profimedia
 

Posebnu pažnju svakako je privukao neon zeleni kostim, zaključen maskom sa, naizgled, rogovima. U tom trenutku, „šetala ga je" jamajčanska dizajnerka i lepotica koja se na Instagramu potpisuje kao Triniti Alaja, a kao i drugi „Buerlangmini izumi" ne proizvodi se u serijama, već u tek nekoliko komada, zbog čega je prilično teško doći do njih ili uopšte saznati tačne i vrtoglave cene istih ni onlajn.

Do sada, kostime ovog mladog modnog „boom-a" nosile su zvezde poput Ašniko, Bijonse... Pa onda naše Jelene Karleuše, koja je novi album „Alfa" i ispromovisala baš sa pomenutim „rogovima", te umnogome podelila publiku. Neki su potpuno ostali bez reči, drugi u šoku, a treći oduševljeni - jer je kao modni znalac kakav i jeste ozbiljno iskoristila tu svoju kartu, da „pojača poruku - da promene dolaze".

Podsetimo, JK je pred objavljivanje novih numera poželela svima „početak nove ere", u čemu ju je i „Buerlangma" svakako podržala objavivši na svojim društvenim mrežama još neke njihove kreacije u kojima je ona ispozirala.

Sada, samo nastavljaju i dalje da „osvajaju muzički svet".

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BUERLANGMA (@buerlangma)

 

- Taj šou (na kom je predstavljena i maska neon zelene boje) bio je posvećen zlikovcima i njihovoj vezi s modom. To je stav, duh i oni su tu da možda i sruše neka pravila. Zato je važno (nekad) biti zloća, a maske koje su nošene predstavljaju promene, mogućnost transformacije. Ovime smo, u stvari, napravili samo prvi korak (ka tome) - istakao je za jedne strane medije dizajner dela jarkog tona za koji se Karleuša odlučila u već prvom svom spotu, za pesmu ni manje, ni više nego naziva „Karly b*tch".

- Kada sam tek pravio sve ovo, zamišljao sam u stvari neke svoje prijatelje u kreacijama, ali ako bih stvarno morao da imam muzu, to bi svakako bila Lejdi Gaga. Prava „Majka monstruma" - zaključio je, piše „Dazed digital".

Zašto „Buerlangma"?

U budizmu „buer" znači unikatan, a „langma" (od „Qomolangma") je - najviša planina na svetu. Zato su se i odlučili na ovakvo ime, da predstavlja jedinstven i najviši vrh, prenosi tamošnja štampa.

Bonus video:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike