
O njihovim revijama se najviše priča: Ovo su brendovi koji dominiraju društvenim mrežama - vremena se očigledno menjaju
Društvene mreže i digitalni mediji igraju centralnu ulogu u njihovoj komunikaciji i budućem uspehu kolekcija

Novo izdanje Nedelje mode u Parizu završeno je pre nekoliko nedelja, a medijska kuća The Business of Fashion već je objavila dugo očekivanu listu brendova zasnovanu na njihovom uticaju na društvenim mrežama.
Nakon uzbuđenja modnih revija, modni entuzijasti odmah se okreću društvenim mrežama kako bi saznali šta se nudi i podelili (ili ne) svoje utiske o onome što su upravo videli. Ovo je ključni trenutak za brendove jer društvene mreže i digitalni mediji igraju centralnu ulogu u njihovoj komunikaciji i budućem uspehu kolekcija.
Kako bi osvetlili ovaj fenomen, nekoliko specijalizovanih medija provodi analize, uključujući The Business of Fashion. Ova kuća je nedavno objavila listu brendova koji su izazvali najveće interesovanje na društvenim mrežama tokom ove nedelje mode, koja se održala od 3. do 11. marta.
Profimedia
Schiaparelli na tronu, a ovo je Top-10
Na vrhu liste je Schiaparelli, pod vođstvom Daniela Roseberryja, koji nas je odveo na jug Sjedinjenih Američkih Država, kombinujući teksašku kulturu sa čistom elegancijom Grada svetlosti.
Na drugom mestu je Coperni, čiji dvojac Sebastien Meyer i Arnaud Vaillant je privukao pažnju postavkom inspirisanom LAN (Local Area Network) zabavama, emblematskim događajima internetske kulture iz 90-ih. Lila Mos se transformisala u Laru Kroft, dok je Tamagoči, poznata igračka iz našeg detinjstva, postao viralan kao privesak za ključeve.
Profimedia
Chanel se nalazi na trećem mestu, s modnim ljubiteljima željnim da vide Matthieua Blazyja kako preuzima vođstvo u francuskoj kući.
Četvrto mesto zauzela je Viktorija Bekam, dok je na petom mestu liste najpopularnijih brendova francuski Saint Laurent.
Profimedia
Mlađi brend Miu Miu, koji je bio najspominjaniji brend u poslednjem kvartalu 2024. godine, zauzeo je šesto mesto. Nova revija brenda izazvala je veliko uzbuđenje povratkom 'bullet bra', konusnog grudnjaka koji se nosi ispod nežnih džempera i haljina.
Profimedia
Top 10 najuticajnijih brendova na društvenim mrežama:
- Schiaparelli
- Coperni
- Chanel
- Victoria Beckham
- Saint Laurent
- Miu Miu
- Courrèges
- Stella McCartney
- Rabanne
- Dries Van Noten
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari