
Neuredne punđe i razbarušeni repovi: Pradina revija izazvala je pravu pometnju na internetu (FOTO/VIDEO)
Evo šta se krije iza ovog smelog poteza

Na Nedelji mode u Milanu, Prada je za jesen-zimu 2025/2026 predstavila kolekciju koja je podigla mnogo prašine - i to ne samo zbog odeće.
Dok su modeli koračali pistom u minimalističkim haljinama i ležernim gornjim delovima sa gotovo pidžama-finišem, ono što je zaista privuklo pažnju bila je njihova kosa.
Profimedia
Razbarušeni repovi, neuredne punđe i frizure koje više podsećaju na “provela sam dan u krevetu” nego na visoku modu, izazvale su pravu buru na društvenim mrežama.
Video zapisi sa Prada revije brzo su postali viralni, a jedan TikTok je eksplodirao sa više od 18 miliona pregleda uz komentare poput: “Oh, znači, ja imam Prada kosu, a ne kosu zbog depresije? Sjajno!” i “Moja kosa izgleda ovako posle nedelju dana u krevetu.”
Dok su neki bili zbunjeni ili razočarani ovim neočekivanim zaokretom, drugi su shvatili da se iza haotičnih frizura krije mnogo dublja poruka.
Moda ili parodija?
Mijuča Prada i Raf Simons, kreatori ove kolekcije, nisu želeli samo da predstave odeću već da pokrenu razgovor. Na zvaničnoj stranici brenda, postavljeno je pitanje: “Šta danas znači ženstvenost? Kako je definišemo?” Kolekcija je, kako kažu, zamišljena kao istraživanje percepcije lepote i ženstvenosti u savremenom društvu.
Haljine do kolena sa minimalističkim linijama i lepršavi krojevi spojeni su sa elementima “sirovosti” - nesavršene frizure, kao simbol iskrene svakodnevnice, kontrastirale su sa luksuznim detaljima poput nakita, torbica i mašni.
Ova nesavršenost nije bila greška, već namerna provokacija – Prada je želela da podseti da moda nije samo savršenstvo već i izražavanje stvarnog života, sa svim njegovim manama.
Profimedia
Depresija kao novi standard mode
Pradini modeli su predstavljeni kao kontrast između glamura i nesavršenosti, a to je očigledno izazvalo snažne reakcije publike. Komentari poput: “Oh, dakle moja depresija je šik?” pokazuju koliko je modna industrija još uvek podeljena između besprekornog savršenstva i prihvatanja nesavršenosti.
Mijuča Prada je, međutim, stajala iza svoje vizije. Njena namera nije bila da glamurizuje depresiju, već da ukaže na to koliko su naše predstave o lepoti često ograničene i nepravedne.
Nema sumnje da je Prada uspela da izazove reakcije – od šokiranih komentara na društvenim mrežama do ozbiljnih debata među modnim kritičarima.
Profimedia
Dok su neki zamerili brendu što je previše eksperimentisao sa “depresivnim” izgledom, drugi su pohvalili hrabrost i spremnost da se progovori o tabu temama u modi, prenosi NY Post.
BONUS VIDEO:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari